Dojcsák Dániel, a Shiwaforce új kommunikációs igazgatója

A KPMG-től igazolt kommunikációs igazgatót a Shiwaforce

Dojcsák Dániel, a KPMG eddigi tartalomért és médiáért felelős kommunikációs vezetője, volt újságíró több mint két év után váltott. A Media1-nek nyilatkozott elsőként.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Dojcsák Dániel január végén távozott a KPMG-től, karrierjét a nagyvállalati agilis transzformációs projektekről ismert technológiai cég, a Shiwaforce marketingkommunikációs igazgatójaként folytatja. Dojcsák Dániel a KPMG tartalom és médiastratégiai vezetőjeként 2017 novemberétől, közel 2,5 éven keresztül dolgozott a globális tanácsadócég magyarországi irodájában Liptay Gabriella csapatában.

Dojcsák Dániel a Media1-nek elmondta:

nagyon büszke a KPMG kommunikációjában az elmúlt több mint két évben elért eredményekre, sikeres kampányoknak, folyamatoknak és átalakulásoknak lehetett részese, a jövőben azonban visszatér a számára „hazai pályának” tekintett technológiai szektorba.

Kovach Anton, a Shiwaforce alapító-vezérigazgatója a Media1 kérdésére elmondta:

„Az elmúlt évek sikereit is megalapozó agilis működés ma már messze nem csak az IT-fejlesztés területén használható, így a Shiwaforce küldetése is az, hogy segítsen a vállalatoknak hatékonyabbá válni, a felismert üzleti igényeket jó ritmusban digitális termékekké alakítani. A szakértői kommunikációnak pedig fontos szerepe van abban, hogy az itt felhalmozott tudást új szegmensekben is láthatóvá, érthetővé tegyük, ezért örülök, hogy Dojcsák Dániel csatlakozott hozzánk.”

A digitális üzletfejlesztési projektek segítésére szakosodott Shiwaforce 2011-ben jött létre, de nem csak a módszertanokban, hanem a vállalat növekedésében is agilis tud lenni: 2019-ben több mint 1,8 milliárd forintos árbevételt ért el a mostanra több mint 110 fős csapat. A vállalat hazai piacon legismertebb terméke a Shiwa tartalomkezelő (CMS) rendszer, melyet számos banki és telekommunikációs vállalat is használ. A cég főbb ügyfelei között olyan neveket találunk mint az OTP, a Telekom, a T-Systems, a MKB, a Budapest Bank vagy az Erste.

Dojcsák Dániel a KPMG és a Shiwaforce előtt az IVSZ (Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége) tartalomigazgatója volt. Az IVSZ-t megelőzően hat éven át a HWSW online informatikai magazinnál volt szerkesztő és konferenciaszervező. 2006-ban – akkor még az SG.hu munkatársaként – az Év informatikai újságírójának is megválasztották.

Borító: Dojcsák Dániel, a Shiwaforce új kommunikációs igazgatója

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Az RTL Klub Álarcos énekes című showja

Hiába győzött az RTL Klub Álarcos énekese, a TV2 lett a vasárnap este nyertese

Az RTL Klub álarcos showja nézettebb volt ugyan, mint a TV2-n újként bemutatkozó, hasonló jellegű Nicsak, ki vagyok? A rejtélyek színpada, de az RTL Klub mégsem tudta megnyerni az egész estés nézettségi versenyt, mert bejött a TV2 stratégiája, hogy az ő showja jóval hosszabb. Az RTL a heti főműsoridős csatornaátlagot tekintve is alulmaradt.

Orbán Viktor miniszterelnök évértékelője 2020. február 16-án a Várkert Bazárban

A Magyar Hang idén sem lehetett ott Orbán Viktor évértékelőjén, a 24.hu küzdelem árán – továbbra sincs transzparencia a Miniszterelnökségen

A miniszterelnök stábja az Orbáninfóhoz hasonlóan a vasárnapi miniszterelnöki évértékelőről is távol tartotta volna a 24.hu stábját, de aztán jött két, a portál szempontjából kedvező fordulat. A Magyar Hang nem volt ennyire szerencsés. Az ügy ismét rávilágít arra, hogy a Miniszterelnökség továbbra sem híve a transzparenciának és a kormány akár vezető médiumokat is kész akadályozni a munkában.