Delta csoport & Est Media

Tovább növelték az Est Mediában az új tulajdonosok a részesedésüket

A Mészáros Lőrinc bizalmi köreihez sorolt Antal Kadosa Adorjánnak és a Csányi Sándor OTP-vezér köreihez sorolt Barna Zsoltnak összesen már 20 százaléka van.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A tőkepiaci törvény szerint összehangoltan eljárónak minősülő személyek szerdán tőzsdén kívüli ügyletben további 3,5-3,5 százaléknyi részvénypakkal növelték a korábban megszerzett, részesedéseiket az Est Media Nyrt.-ben – jelentette be a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett társaság.

Ahogy azt korábban már megírtuk, Barna Zsolt és Antal Kadosa Adorján ezt megelőzően, november 20-án egyenként 6,5-6,5 százalékos tulajdonrészt szerzett a nevét néhány hete Delta Technologiesra változtató Est Media Nyrt.-ben. Mindezek eredményeként egyenként összesen 10-10, együttesen immáron 20 százaléknyi tulajdont szereztek az Est Mediában.

Dr. Barna Zsolt banki szakember, pályafutását az Állami Pénz- és Tőkepiaci Felügyeletnél kezdte. A Csányi Sándor nevével fémjelzett OTP Csoporthoz 2010-ben csatlakozott, ahol különböző vezetői pozíciókat töltött be az elmúlt évek során. 2018 szeptembere óta az OTP Bank általános vezérigazgató-helyettese, a Bankcsoport-irányítási és Operációs Divízió vezetője.

Antal Kadosa Adorján közbeszerzési, valamint jogi szakember, elsődleges szakterülete a gazdasági társaságok joga, az adójog, a közbeszerzési jog és a büntetőjog. A szakember az utóbbi években több tőzsdei vállalat esetén is felügyelőbizottsági, valamint auditbizottsági tisztséget töltött be. Volt pozíciója a média szektorban is: többek között a TV2 igazgatóságában és a TV2 egyik fontos beszállítójaként ismert IKO felügyelőbizottságában is fontos szerepe volt nemrégiben.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Pesti Hírlap 0. szám

Szerdán megjelenik a Pesti Hírlap

A Media1 információi szerint Budapest hétfőn mégis megadta a rikkancsos terjesztéshez szükséges engedélyt Kerényiéknek, igaz, egyelőre csak egyszeri engedélyről van szó.

Jonny Round, The Sound Agency ügyvezető előad a Brandfestival konferencián Budapesten

Így segíthet vagy árthat a hang egy márkának

Jonny Round, a The Sound Agency igazgatója is előadást tartott a nemrégiben Budapesten megrendezett Brandfestival konferencián. A Sound Businessről, vagyis arról beszélt, hogyan segítheti az értékesítést, illetve a márkázást a hangok megfelelő használata, illetve hogyan üthet vissza, ha valaki nem körültekintő.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!