Málnay B. Levente, az AMC Networks Central Europe vezetője is előadott kedden a Magyar Műsorszolgáltatók Elektronikus Egyesülete (MEME) által szervezett Big Picture tévés konferencián Budapesten. Az ügyvezető a Big Picture közönsége előtt jelentette be, hogy a 2-5 éveseknek szóló JimJam gyerekcsatorna eddigi régiós sugárzása helyett a magyar piacon magyar feed, azaz magyar műsorrend lesz.
Azzal, hogy a JimJam teljesen lokalizálttá válik, még inkább ki tudják szolgálni a helyi nézői és hirdetői igényeket, ennek köszönhetően 2020 márciusától el tudják kezdeni a reklámértékesítést is.
Az AMC által működtetett gyerekcsatornán a reklámidőt az RTL Magyarország tulajdonában lévő R-Time sales house értékesíti majd, ahogyan történt ez eddig is az AMC Networks csatornái esetében is.
A JimJam 2006-ban Olaszországban indult gyerektévé, de műsora Romániában, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Portugáliában, Izraelben, a Dél-afrikai Köztársaságban, Thaiföldön, az arab államokban, Oroszországban és Ukrajnában is fogható. Eddig a régióban azonos tartalom volt látható, ezt választják most külön.
A Big Picture konferenciáról ide kattintva olvashatják el többi tudósításunkat. További tévés hírek találhatók a Media1 tv rovatában.