fbpx
Internet Hungary

Pályázatokkal is be lehet jutni az Internet Hungary-ra, akár előadónak is

Négy különböző pályázatot is hirdetett az idén húszéves Internet Hungary.

Négy különböző pályázatot is meghirdettek az Internet Hungary szervezői szakmai közösségek számára. Keresik a legjobb közösségi média kampányokat, a leghatásosabb közösségi játékokat, a legjobb ügyfélszolgálatot és a legjobb fizetési megoldást.

A pályázatokat online lehet benyújtani, a shortlistre kerülők meghívást kapnak az Internet Hungary konferenciára, a győztesek pedig saját prezentációt is tarthatnak.

Közösségi média nélkül ma már aligha létezik kommunikációs kampány. Az a cég pedig, amelyik egyedi ötletével megtalálja a megfelelő csatornát célközönségéhez, máris sokat tett az eredményes kampány érdekében. Gyakran eleme a kommunikációnak valamilyen játékos eszköz – nem véletlenül, mivel a gamefiaction megoldást nyújthat ügyfélszerzésre, márkaépítésre, edukációra vagy akár értékesítésre. Ezért is kapnak szerepet a jubileumi 20. Internet Hungary konferencián a közösségi média kampányok is.

A szervezők szeretnék bemutatni a legjobb közösségi média kampányokat, valamint a legjobb közösségi játékokat. Azoknak a szakmai műhelyeknek, ügynökségeknek, kommunikációs csapatoknak, akik szeretnék nevezni valamely 2018. június 30. és 2019. augusztus 1. között lebonyolított kampányukat, követniük kell a pályázati kiírásban foglaltakat és vállalniuk kell, hogy shortlistre kerülésük esetén képviselőjük jelen tud lenni az október 1-2-án, Siófokon megrendezendő Internet Hungary konferencián.

Mindkét pályázat beadási határideje 2019. szeptember 13., 12.00 óra. A közösségi média kampányokra vonatkozó kiírás itt, a közösségi játékokra vonatkozó felhívás pedig itt érhető el.

Versenybe szállhatnak az ügyfélszolgálatok is: az Internet Hungary szervezői az ügyfélszolgálatoknak szóló pályázatukkal lehetőséget szeretnének teremteni arra, hogy megmérethessék teljesítményüket. A pályázaton nem számít, mekkora a cég mérete, vagy hányan dolgoznak ott, az egyetlen befolyásoló tényező az ügyfélközpontúság. A pályázók dolga csupán annyi, hogy a kiírásban foglalt kérdéseket megválaszolják, és a szükséges csatolmányokkal együtt eljuttassák őket legkésőbb szeptember 16-án 12.00 óráig a kiírásban szereplő címre. A shortlistre kerülők meghívást kapnak az Internet Hungary konferenciára, ahol is kiderül, kié a legjobb ügyfélszolgálat.

Kinek jár az Aranypirula? Aki a leginkább fájdalommentes fizetési megoldást kínálja a piacon és nevezi azt a „Legyen élmény a fizetés!” pályázatra. Szinte biztos, hogy mindenkinek volt már negatív tapasztalata arról, amikor valamiért fizetnie kellett: túl bonyolult, túl időigényes, regisztrációt igénylő, és még sorolhatnánk a nehezítő körülményeket. De mit tesznek vajon a kereskedők azért, hogy ne ezekkel az élményekkel találkozzon a vásárló? A pályázaton erre a kérdésre keresik a választ. A kiírásban foglalt módon szeptember 16-án 12.00 óráig lehet nevezni a cégeknek a saját megoldásaikkal, hogy a leghatásosabbak meghívást kaphassanak az Internet Hungary konferenciára és ott a győztes átvehesse az Aranypirula díjat.

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */