Internet Hungary

Pályázatokkal is be lehet jutni az Internet Hungary-ra, akár előadónak is

Négy különböző pályázatot is hirdetett az idén húszéves Internet Hungary.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Négy különböző pályázatot is meghirdettek az Internet Hungary szervezői szakmai közösségek számára. Keresik a legjobb közösségi média kampányokat, a leghatásosabb közösségi játékokat, a legjobb ügyfélszolgálatot és a legjobb fizetési megoldást.

A pályázatokat online lehet benyújtani, a shortlistre kerülők meghívást kapnak az Internet Hungary konferenciára, a győztesek pedig saját prezentációt is tarthatnak.

Közösségi média nélkül ma már aligha létezik kommunikációs kampány. Az a cég pedig, amelyik egyedi ötletével megtalálja a megfelelő csatornát célközönségéhez, máris sokat tett az eredményes kampány érdekében. Gyakran eleme a kommunikációnak valamilyen játékos eszköz – nem véletlenül, mivel a gamefiaction megoldást nyújthat ügyfélszerzésre, márkaépítésre, edukációra vagy akár értékesítésre. Ezért is kapnak szerepet a jubileumi 20. Internet Hungary konferencián a közösségi média kampányok is.

A szervezők szeretnék bemutatni a legjobb közösségi média kampányokat, valamint a legjobb közösségi játékokat. Azoknak a szakmai műhelyeknek, ügynökségeknek, kommunikációs csapatoknak, akik szeretnék nevezni valamely 2018. június 30. és 2019. augusztus 1. között lebonyolított kampányukat, követniük kell a pályázati kiírásban foglaltakat és vállalniuk kell, hogy shortlistre kerülésük esetén képviselőjük jelen tud lenni az október 1-2-án, Siófokon megrendezendő Internet Hungary konferencián.

Mindkét pályázat beadási határideje 2019. szeptember 13., 12.00 óra. A közösségi média kampányokra vonatkozó kiírás itt, a közösségi játékokra vonatkozó felhívás pedig itt érhető el.

Versenybe szállhatnak az ügyfélszolgálatok is: az Internet Hungary szervezői az ügyfélszolgálatoknak szóló pályázatukkal lehetőséget szeretnének teremteni arra, hogy megmérethessék teljesítményüket. A pályázaton nem számít, mekkora a cég mérete, vagy hányan dolgoznak ott, az egyetlen befolyásoló tényező az ügyfélközpontúság. A pályázók dolga csupán annyi, hogy a kiírásban foglalt kérdéseket megválaszolják, és a szükséges csatolmányokkal együtt eljuttassák őket legkésőbb szeptember 16-án 12.00 óráig a kiírásban szereplő címre. A shortlistre kerülők meghívást kapnak az Internet Hungary konferenciára, ahol is kiderül, kié a legjobb ügyfélszolgálat.

Kinek jár az Aranypirula? Aki a leginkább fájdalommentes fizetési megoldást kínálja a piacon és nevezi azt a „Legyen élmény a fizetés!” pályázatra. Szinte biztos, hogy mindenkinek volt már negatív tapasztalata arról, amikor valamiért fizetnie kellett: túl bonyolult, túl időigényes, regisztrációt igénylő, és még sorolhatnánk a nehezítő körülményeket. De mit tesznek vajon a kereskedők azért, hogy ne ezekkel az élményekkel találkozzon a vásárló? A pályázaton erre a kérdésre keresik a választ. A kiírásban foglalt módon szeptember 16-án 12.00 óráig lehet nevezni a cégeknek a saját megoldásaikkal, hogy a leghatásosabbak meghívást kaphassanak az Internet Hungary konferenciára és ott a győztes átvehesse az Aranypirula díjat.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

ITBN 2019

Jön az ITBN, álhírekkel és médiás workshoppal

Az idén már 15. alkalommal megrendezendő Informatikai Biztonság Napján a budapesti Groupama Arénában több ezer érdeklődő gyűlik össze, hogy a kiberbiztonság aktuális kérdéseiről szerezzen információkat. Lesz médiás workshop is.

Steiner Kristóf, a Kristóf’s Kitchen in The Studios leendő műsorvezetője és Nimród Dagan

Steiner Kristóf YouTube-on indít műsort

Tizenegy év után vegán gasztroformátummal tér vissza műsorvezetőként Steiner Kristóf, a címe: Kristóf’s Kitchen in The Studios. A műsort azzal a céggel közösen készíti, amelyik az RTL Klub kutyás műsorát is gyártja.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!