Alberto di Leo, az Unilever Magyarország új ügyvezető igazgatója

Új ügyvezető az Unilever Magyarország és Adria régió élén

Az új vezető augusztusban költözik Budapestre.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Alberto Di Leót nevezték ki az Unilever Magyarország és Adria régió új ügyvezető igazgatójává, aki egyben a kelet-európai régióért felelős vezetői csapat tagja is lesz. A szakember az ügyvezetői poszton Regina Kuzminát váltja. A vállalat tavaly közel a másfélszeresére növelte adózás előtti eredményét.

Alberto Di Leo széleskörű tapasztalatokkal rendelkezik.  Az Unileverhez 1997-ben  csatlakozott Olaszországban, azóta – végigjárva a globális szervezet ranglétráját – számos pozíciót töltött be a marketing területén, Észak-Amerikától kezdve az Egyesült Királyságon át egészen Hollandiáig. Az elmúlt három évben az európai jégkrém- és teaüzletág vezetőjeként 20 ország piacaiért volt felelős.

Új pozíciójában Alberto Di Leo Magyarország, valamint a három országot (Horvátország, Szlovénia és Bosznia-Hercegovina) felölelő Adria régió piacaiért felel. „Nagyon örülök annak, hogy egy ilyen nagyszerű ország gyönyörű fővárosába, Budapestre költözhetek a családommal. Megtiszteltetés számomra, hogy egy rendkívül sikeres csapathoz csatlakozhatom és építhetek az eddig elért kiváló eredményekre. Az ikonikus helyi márkákból, amilyen például a Baba is, valamint a Domestoshoz hasonló erős nemzetközi brandekből álló portfólió teszi lehetővé számunkra azt, hogy minden nap hozzájáruljunk több millió magyar életminőségének javításához. A jégkrém-üzletágban eltöltött hosszú évek alatt megtanultam, hogy ha nem is vagyunk képesek ‘megmenteni a világot’ nap mint nap, cselekedeteink révén jobbá tehetjük a körülöttünk élők életét – legyen az egy mosolynak vagy egy jégkrémnek köszönhető” – mondta az új ügyvezető igazgató.

Alberto Di Leo az International School of London hallgatója volt, majd a római Luiss Egyetemen marketingesként szerzett diplomát. Nős, három lány édesapja. Az új vezető augusztusban költözik Budapestre.

Tavaly az Unilever Magyarország Kft. nettó árbevétele 8 százalékkal 107,1 milliárd forintra nőtt, ezen belül a belföldi értékesítés nettó árbevétele 7,4 százalékkal 78,9 milliárd forintra, az exportértékesítés nettó árbevétele pedig közel 10 százalékkal 28,2 milliárd forintra emelkedett. Az adózás előtti eredmény (nyereség) meghaladta a 4,3 milliárd forintot, ami közel másfélszerese az egy évvel korábbinak – közölte a vállalat.

Borító: Alberto di Leo, az Unilever Magyarország új ügyvezető igazgatója

Szóljon hozzá!

Kovács Angel Marianna újságíró otthona és a postahivatal a ház aljában, amit a HírTV nem mutatott meg

A HírTV valótlan tartalmú riportot közölt arról, hogy a 24.hu egyik újságírója egy postahivatalban lakik

Folytatódik a Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa ellen hetek óta tartó országos médiaháború, amibe most már a KESMA tévécsatornája egy 24.hu-s újságírót is belekevert, miközben a Hír Televízió az újságíró lakcímét a hatályos adatvédelmi törvény ellenére jogosulatlanul nyilvánosságra hozta, és úgy csinált, mintha lehetséges lenne, hogy egy újságíró egy postahivatalban lakjon.

Marsi Anikó és Gönczi Gábor a TV2 Tények Stúdiójában

Megbünteti a Médiatanács a TV2 Tények Plusz című műsorát, de az M1 Híradót és a HírTV Bayer Showját nem

Közel 1 millió forintot kell befizetnie a TV2-nek, amiért hírnek álcázta a fideszes médiaholdinghoz tartozó Bors kereskedelmi információját. A HírTV-s Bayer Show esetében ezúttal sem állapított meg jogsértést a testület a nőkre vonatkozó megjegyzés miatt, és az M1 Híradó az ARD-vel kapcsolatos műsorrészletét sem tartja aggályosnak a testület, amely egyébként visszaengedi az éterbe az általa már többször elnémított Vörösmarty Rádiót, és elkészült egy olyan kutatással, ami alapján állítólag a közmédia volt a koronavírus-helyzet nagy nyertese.