Alberto di Leo, az Unilever Magyarország új ügyvezető igazgatója

Új ügyvezető az Unilever Magyarország és Adria régió élén

Az új vezető augusztusban költözik Budapestre.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Alberto Di Leót nevezték ki az Unilever Magyarország és Adria régió új ügyvezető igazgatójává, aki egyben a kelet-európai régióért felelős vezetői csapat tagja is lesz. A szakember az ügyvezetői poszton Regina Kuzminát váltja. A vállalat tavaly közel a másfélszeresére növelte adózás előtti eredményét.

Alberto Di Leo széleskörű tapasztalatokkal rendelkezik.  Az Unileverhez 1997-ben  csatlakozott Olaszországban, azóta – végigjárva a globális szervezet ranglétráját – számos pozíciót töltött be a marketing területén, Észak-Amerikától kezdve az Egyesült Királyságon át egészen Hollandiáig. Az elmúlt három évben az európai jégkrém- és teaüzletág vezetőjeként 20 ország piacaiért volt felelős.

Új pozíciójában Alberto Di Leo Magyarország, valamint a három országot (Horvátország, Szlovénia és Bosznia-Hercegovina) felölelő Adria régió piacaiért felel. „Nagyon örülök annak, hogy egy ilyen nagyszerű ország gyönyörű fővárosába, Budapestre költözhetek a családommal. Megtiszteltetés számomra, hogy egy rendkívül sikeres csapathoz csatlakozhatom és építhetek az eddig elért kiváló eredményekre. Az ikonikus helyi márkákból, amilyen például a Baba is, valamint a Domestoshoz hasonló erős nemzetközi brandekből álló portfólió teszi lehetővé számunkra azt, hogy minden nap hozzájáruljunk több millió magyar életminőségének javításához. A jégkrém-üzletágban eltöltött hosszú évek alatt megtanultam, hogy ha nem is vagyunk képesek ‘megmenteni a világot’ nap mint nap, cselekedeteink révén jobbá tehetjük a körülöttünk élők életét – legyen az egy mosolynak vagy egy jégkrémnek köszönhető” – mondta az új ügyvezető igazgató.

Alberto Di Leo az International School of London hallgatója volt, majd a római Luiss Egyetemen marketingesként szerzett diplomát. Nős, három lány édesapja. Az új vezető augusztusban költözik Budapestre.

Tavaly az Unilever Magyarország Kft. nettó árbevétele 8 százalékkal 107,1 milliárd forintra nőtt, ezen belül a belföldi értékesítés nettó árbevétele 7,4 százalékkal 78,9 milliárd forintra, az exportértékesítés nettó árbevétele pedig közel 10 százalékkal 28,2 milliárd forintra emelkedett. Az adózás előtti eredmény (nyereség) meghaladta a 4,3 milliárd forintot, ami közel másfélszerese az egy évvel korábbinak – közölte a vállalat.

Borító: Alberto di Leo, az Unilever Magyarország új ügyvezető igazgatója

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Szereplőket toboroz az RTL Klub és a TV2

Hat olyan tévéműsort is találtunk, ahová játékosok jelentkezését várja jelenleg a két vezető kereskedelmi csatorna. Túlélőshowba, tehetségkutatóba, vidéki társkereső reality-be, pénzügyi műsorba, főzőshowba is jelentkezhetnek azok, akik a fődíjért és a hírnév kedvéért szeretnék viszontlátni magukat a tévéképernyőkön.

Orbán Viktor tegnapi sajtótájékoztatója. Fotó: kormany.hu

A Miniszterelnökséget hiába kérdezték, de egy újságíró kiszámolta, mennyibe kerülhetett az áldott, békés karácsony

Közel félmilliárd forintba kerülhetett az adófizetőknek, hogy Orbán Viktor kormánya sajtóhirdetésekben kívánt nekik áldott, békés karácsonyt, és ebben a kalkulációban a tévés hirdetések még nem, illetve csupán a három országos napilapban megjelent sajtóhirdetések vannak benne. A hirdetések egy része egyébként késve, karácsony után jelent meg.

Daphne Caruana Galizia, a meggyilkolt máltai újságírónő. részlet a Guardian riportjából

Belebukott a máltai rendőrfőnök az újságíró-gyilkosságba

Távozik a máltai rendőrfőnök, akit a civil társadalom és a család azzal vádolt, hogy akadályozta a Daphne Caruana Galizia oknyomozó újságíró ellen 2017-ben elkövetett gyilkosság felderítését, valamint még az újságíró halála előtt nem tett meg mindent Galizia védelmében.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!