Househunters

Új műsorok, otthonról és kertről a TLC-n

Álomotthonok, lakáskeresés, ingatlanbefektetés, felújítás - az alábbi témákat ismerhetik meg még jobban a magyar tévénézők egy új műsorsávban.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Május 4-től kezdődően a magyar képernyőkön is láthatóak lesznek a Discovery Networkshöz tartozó TLC csatornán a HGTV műsorai.

A HGTV kifejezetten otthonhoz kapcsolódó tartalmakkal, lakásfelújítással és álomotthonokkal foglalkozik majd.

A műsorblokk hétköznaponként 13 órától, szombatonként pedig 14 és 18 óra között lesz látható. Három új műsorral ismerkedhetünk meg:

  • Feljavítók – május 6-tól, hétfő-péntek, 13.00: A sorozatban két ingatlanügynök : Chip és Joanna Gaines lerobbant házakat alakít át, az aktuális környéket szebbé teszi vagy jó helyen található, de rosszul kialakított ingatlanokkal művel csodát.
  • Lottó-lakás – május 4-től szombatonként, 14.00-16.00: David Bromstad az újdonsült lottónyerteseket segíti álomotthonuk kiválasztásában, illetve felmerül a kérdés, hogy a szereplők vajon a teljes nyereményüket felhasználják vagy inkább egyszerűbb megoldást választanak, tehát: beosztják-e dollármilliárdjaikat.
  • Házvadászok – május 4-től szombatonként, 16.00-18.00: Suzanne Whang műsorában nem kell lottón győzelmet aratni, lehet a lakáskereső bárki. Egyedülálló, párkapcsolatban élő vagy akár nagycsaládos. Az igények és a kívánságlisták pedig nagyon sokfélék.

Andrey Stoychev, a Discovery CEEMCA üzletfejlesztésért és terjesztésért felelős vezetője kifejtette:

„Az otthon tematikájú csatornák közül a HGTV átlagos nézettségi ideje, 42 perc, ez kiemelkedőnek számít Európában. A helyi kutatásaink szerint az otthon és kert témája hihetetlenül népszerű Magyarországon is. A HGTV tartalomblokkal a TLC csatornán nézőinknek az otthon hangulatát nyújtjuk – a tereket, az embereket és az inspiráló érzéseket. Büszkék vagyunk arra, hogy a közép-kelet-európai régió is a HGTV európai terjeszkedésének napirendjére került – a csatorna sok lehetőséget kínál arra, hogy az emberek szenvedélyét tápláló, a közösségi szellemet erősítő otthoni márkává váljon, és több platformon is jól működik a közönség és a kereskedelmi partnerek számára.”

A Discovery tavaly megvásárolta a Scripps Networks Interactive-ot, így vált a HGTV, valamint többek közt a Magyarországon is elérhető Travel Channel és Food Network a Discovery portfolió részévé

Fotó: Discovery Networks
Szóljon hozzá!