atmedia

Nagyot bővül az Atmedia portfóliója

Újabb hat online portál hirdetésértékesítését szerezte meg a kormányközeli reklámértékesítő ház.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Idén júniusig újabb hat online tartalomszolgáltató bízza felületeinek értékesítését az Atmedia cégre – jelentette be a sales house pénteken.

A bővülés után immár 40 termékből áll majd az Atmedia online hirdetésértékesítési portfóliója.

Az Atmediához csatlakozik az autós témájú Alapjarat.hu, valamint a sport témájú Boxtv.hu – e két oldal már márciustól bekerült a portfólióba. Szintén friss a vállalat együttműködése a Ma.hu és a Kozszolgalat.hu közéleti témájú híroldalakkal és a műkereskedelmi Axioart.com oldallal. Eldőlt az is, hogy a filmes portál, a Mafab.hu június elsején szintén csatlakozik az Atmediához.

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője elmondta:

„Büszkék vagyunk arra, hogy magas minőségű saját tartalmakat kínáló, a saját területükön meghatározó online partnerekkel dolgozhatunk együtt. Vállalatunk számára fontos, hogy hirdetői partnereink hiteles tartalomszolgáltatókkal együtt valósíthassák meg kampányaikat. Külön öröm számunkra a jogtiszta videós inventorynk jelentős növekedése is.”

A kormányközeli üzletemberek érdekeltségében lévő, több mint 40 tévécsatorna, köztük a TV2 Média Csoport és az MTVA tévécsatornáinak reklámidejét is értékesítő Atmedia 2017 decemberében kezdett el internetes hirdetési felületeket is értékesíteni. Internetes portfóliójába tartozik – egyebek mellett – az atv.hu, a hirado.hu, a tenyek.hu, a propeller.hu és a gamer.hu és a napidoktor.hu is.

 

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Szereplőket toboroz az RTL Klub és a TV2

Hat olyan tévéműsort is találtunk, ahová játékosok jelentkezését várja jelenleg a két vezető kereskedelmi csatorna. Túlélőshowba, tehetségkutatóba, vidéki társkereső reality-be, pénzügyi műsorba, főzőshowba is jelentkezhetnek azok, akik a fődíjért és a hírnév kedvéért szeretnék viszontlátni magukat a tévéképernyőkön.

Orbán Viktor tegnapi sajtótájékoztatója. Fotó: kormany.hu

A Miniszterelnökséget hiába kérdezték, de egy újságíró kiszámolta, mennyibe kerülhetett az áldott, békés karácsony

Közel félmilliárd forintba kerülhetett az adófizetőknek, hogy Orbán Viktor kormánya sajtóhirdetésekben kívánt nekik áldott, békés karácsonyt, és ebben a kalkulációban a tévés hirdetések még nem, illetve csupán a három országos napilapban megjelent sajtóhirdetések vannak benne. A hirdetések egy része egyébként késve, karácsony után jelent meg.

Daphne Caruana Galizia, a meggyilkolt máltai újságírónő. részlet a Guardian riportjából

Belebukott a máltai rendőrfőnök az újságíró-gyilkosságba

Távozik a máltai rendőrfőnök, akit a civil társadalom és a család azzal vádolt, hogy akadályozta a Daphne Caruana Galizia oknyomozó újságíró ellen 2017-ben elkövetett gyilkosság felderítését, valamint még az újságíró halála előtt nem tett meg mindent Galizia védelmében.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!