atmedia

Nagyot bővül az Atmedia portfóliója

Újabb hat online portál hirdetésértékesítését szerezte meg a kormányközeli reklámértékesítő ház.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Idén júniusig újabb hat online tartalomszolgáltató bízza felületeinek értékesítését az Atmedia cégre – jelentette be a sales house pénteken.

A bővülés után immár 40 termékből áll majd az Atmedia online hirdetésértékesítési portfóliója.

Az Atmediához csatlakozik az autós témájú Alapjarat.hu, valamint a sport témájú Boxtv.hu – e két oldal már márciustól bekerült a portfólióba. Szintén friss a vállalat együttműködése a Ma.hu és a Kozszolgalat.hu közéleti témájú híroldalakkal és a műkereskedelmi Axioart.com oldallal. Eldőlt az is, hogy a filmes portál, a Mafab.hu június elsején szintén csatlakozik az Atmediához.

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője elmondta:

„Büszkék vagyunk arra, hogy magas minőségű saját tartalmakat kínáló, a saját területükön meghatározó online partnerekkel dolgozhatunk együtt. Vállalatunk számára fontos, hogy hirdetői partnereink hiteles tartalomszolgáltatókkal együtt valósíthassák meg kampányaikat. Külön öröm számunkra a jogtiszta videós inventorynk jelentős növekedése is.”

A kormányközeli üzletemberek érdekeltségében lévő, több mint 40 tévécsatorna, köztük a TV2 Média Csoport és az MTVA tévécsatornáinak reklámidejét is értékesítő Atmedia 2017 decemberében kezdett el internetes hirdetési felületeket is értékesíteni. Internetes portfóliójába tartozik – egyebek mellett – az atv.hu, a hirado.hu, a tenyek.hu, a propeller.hu és a gamer.hu és a napidoktor.hu is.

 

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

RTL Klub

Átalakulnak az RTL Klub estéi

Az új műsorrend életbe lépése szinte az összes hétköznap esti műsort érinteni fogja, többek között a Barátok Közt, a Fókusz, a XXI. Század és a Doktor Murphy is érintett.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!