Idén júniusig újabb hat online tartalomszolgáltató bízza felületeinek értékesítését az Atmedia cégre – jelentette be a sales house pénteken.
A bővülés után immár 40 termékből áll majd az Atmedia online hirdetésértékesítési portfóliója.
Az Atmediához csatlakozik az autós témájú Alapjarat.hu, valamint a sport témájú Boxtv.hu – e két oldal már márciustól bekerült a portfólióba. Szintén friss a vállalat együttműködése a Ma.hu és a Kozszolgalat.hu közéleti témájú híroldalakkal és a műkereskedelmi Axioart.com oldallal. Eldőlt az is, hogy a filmes portál, a Mafab.hu június elsején szintén csatlakozik az Atmediához.
Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője elmondta:
„Büszkék vagyunk arra, hogy magas minőségű saját tartalmakat kínáló, a saját területükön meghatározó online partnerekkel dolgozhatunk együtt. Vállalatunk számára fontos, hogy hirdetői partnereink hiteles tartalomszolgáltatókkal együtt valósíthassák meg kampányaikat. Külön öröm számunkra a jogtiszta videós inventorynk jelentős növekedése is.”
A kormányközeli üzletemberek érdekeltségében lévő, több mint 40 tévécsatorna, köztük a TV2 Média Csoport és az MTVA tévécsatornáinak reklámidejét is értékesítő Atmedia 2017 decemberében kezdett el internetes hirdetési felületeket is értékesíteni. Internetes portfóliójába tartozik – egyebek mellett – az atv.hu, a hirado.hu, a tenyek.hu, a propeller.hu és a gamer.hu és a napidoktor.hu is.