atmedia

Nagyot bővül az Atmedia portfóliója

Újabb hat online portál hirdetésértékesítését szerezte meg a kormányközeli reklámértékesítő ház.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Idén júniusig újabb hat online tartalomszolgáltató bízza felületeinek értékesítését az Atmedia cégre – jelentette be a sales house pénteken.

A bővülés után immár 40 termékből áll majd az Atmedia online hirdetésértékesítési portfóliója.

Az Atmediához csatlakozik az autós témájú Alapjarat.hu, valamint a sport témájú Boxtv.hu – e két oldal már márciustól bekerült a portfólióba. Szintén friss a vállalat együttműködése a Ma.hu és a Kozszolgalat.hu közéleti témájú híroldalakkal és a műkereskedelmi Axioart.com oldallal. Eldőlt az is, hogy a filmes portál, a Mafab.hu június elsején szintén csatlakozik az Atmediához.

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője elmondta:

„Büszkék vagyunk arra, hogy magas minőségű saját tartalmakat kínáló, a saját területükön meghatározó online partnerekkel dolgozhatunk együtt. Vállalatunk számára fontos, hogy hirdetői partnereink hiteles tartalomszolgáltatókkal együtt valósíthassák meg kampányaikat. Külön öröm számunkra a jogtiszta videós inventorynk jelentős növekedése is.”

A kormányközeli üzletemberek érdekeltségében lévő, több mint 40 tévécsatorna, köztük a TV2 Média Csoport és az MTVA tévécsatornáinak reklámidejét is értékesítő Atmedia 2017 decemberében kezdett el internetes hirdetési felületeket is értékesíteni. Internetes portfóliójába tartozik – egyebek mellett – az atv.hu, a hirado.hu, a tenyek.hu, a propeller.hu és a gamer.hu és a napidoktor.hu is.

 

Szóljon hozzá!