fbpx
Store insider, az Élelmiszer magazin új neve

Nevet vált az Élelmiszer magazin

Az átmárkázással egyidejűleg tartalmában és megjelenésében is megújul a szaklap.

Store Insider. Ez lesz új neve a PPH Mediához (Professional Publishing Hungary Kft.) tartozó Élelmiszer magazinnak. A lap az elelmiszer.hu-n jelentette be a változást hétfőn. Egyúttal bejelentették, hogy átköltöznek a storeinsider.hu oldalra.  A storeinsider.hu-n kifejezetten a friss  hírekre fókuszálnak majd.

A névváltás okaként ezt írták:

„Egy névváltás mindig bátor lépés. A piac mindig az okokat keresi, ami sokszor prózai. De ezt nem az FMCG-szektornak kell magyarázunk, ahol piacvezető termékek márkastratégiai okokból döntöttek a megújulás mellett. Az ok a mi magazinunk esetében is prózai: ahogy egy jó FMCG-márka* is időről időre megújul kívül belül, úgy 28 év után úgy döntöttünk, drasztikusan megváltozunk, hogy megmutassuk, nem csak haladunk a korral, hanem a trendek elébe is megyünk.”

Felidézték: az Élelmiszer magazin egyike volt a szektor azon első szaklapjainak, ahol kereskedők és gyártók közötti információáramlást segítették elő. Mostanra azonban a lap funkciója megváltozott, ugyanis a hangsúly az összefüggések keresésére, az ok okozati összefüggések feltárására helyeződött – írják.

„Az Élelmiszer indulásakor az FMCG piac elsősorban az élelmiszerekre koncentrált, mondhatjuk, adta magát a név. A piac változását írásainkon keresztül mi is követtük, ám azt gondoljuk, a piac komplexitását nem csak új tartalmakkal, hanem egy új név választásával is ideje érzékeltetni. A sarki boltban, áruházláncokban éppúgy lehet barkácsárut, ruházati terméket kapni, ahogy egy drogériában élelmiszert. A Store Insider épp ezért hatékonyabban fejezi ki azt a szándékot, hogy a jövőben „bennfentesként” az üzlet bonyolultabb összefüggésekre koncentráljon, és sok jó gyakorlattal is szemléltesse, mitől lehet jó és hatékonyabb a biznisz.”

A lapvezetés egyúttal bejelentette, hogy minimalista dizájnra váltanak, a képeknek és az infografikáknak köszönhetően pedig szellősebbek és közérthetőbbek lesznek az írásaik. Tartalmi változásokról is szó van: a magazinban a jelen kor piaci igényeihez igazodva a beszerzést, értékesítést, termékkommunikációt támogató szakértői tartalomra törekszenek. A jelenlegi munkaerőpiaci és employer branding trendekhez igazodva emberközpontú megközelítésre törekszenek, amelynek során az FMCG-szektorban dolgozó szakemberek munkáját mutatják be. A lapban piaci és makrogazdasági összefüggésekről és trendekről is olvasni lehet, míg a brand rovatban márkákkal kapcsolatos információkról lesz szó, legyen az kommunikáció, eladás. A Customer rovatban a fogyasztói viselkedéssel foglalkozik a lap.

A lapot kiadó PPH Mediánál egyébként épp most újult meg a turisztikai lapportfólió is. Szintén a PPH Mediával összefüggő hír, hogy szabadúszóként folytatja tovább Neizer Anita, a kiadó tartalomfejlesztési vezetője.

* FMCG kifejezéssel azokat a fogyasztói márkákat jelölik, amelyek gyorsan fogyó termékeket állítanak elő (fast moving consumer goods). Tipikusan ilyen például az élelmiszeren kívül a kozmetikum, illetve a háztartási és vegyi cikk.

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások