Marquard Media Group

Átalakult a Marquard Media Magyarország

Új szervezeti struktúrával, új vezetőkkel és új működési modellel folytatja a munkát a médiavállalat. A változásokat részben a tavaly bejelentett új tulajdonosi szerkezettel magyarázzák.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Újraformálta működését a Marquard Media Group magyarországi vállalata, a Marquard Media Magyarország Kft., derül ki a több magazint, köztük a Playboyt és a JOY-t is megjelentető médiacég tájékoztatásából.

A változásokkal azzal magyarázzák, hogy a Marquard Media Group tavaly bejelentett tulajdonosiszerkezet-változása, amikor is Bijan Khezri, a vállalatcsoport vezérigazgatója és az igazgatótanács delegált tagja 20 százalékos részesedést vásárolt a vállalatcsoportban, új folyamatokat indított el a cégcsoporthoz tartozó cégek életében, így a magyar leányvállalatnál is. A magyar leányvállalat igazodik a cégcsoport által megfogalmazott küldetéshez, a „create. connect. transact.” (CCT) modell jegyében.

Jövőállóvá kell tenni a céget

Óhidi Zsuzsanna, a magyarországi leánycég ügyvezető igazgatója (aki egy évig párhuzamosan vezette a cégcsoporthoz tartozó lengyel és magyar vállalatokat, de a tranzakciós időszak után csak stratégiai szinten vonódik be a lengyel cég életébe és újra a magyar piacra koncentrál operatív módon) így nyilatkozott a változások kapcsán:

„A 2019-es év kiemelkedő jelentőségű az életünkben. Amellett, hogy fent kell tartanunk az eddigi sikeres működésünket, párhuzamosan jövőállóvá kell tennünk a céget, újraértelmezni mindazt, amit eddig csináltunk, elengedni rengeteg rutint, berögződött munkafolyamatot és régi gondolkodást. Talán a legfontosabb kérdés, amit újra és újra fel kell tennünk magunknak, hogy mi van a tartalmon túl. Minden lépésünk azt szolgálja, hogy erre a kérdésre a lehető legjobban jövedelmező válaszokat találjuk meg. Ennek érdekében az eddigi, szétválasztott offline-online tartalomgyártást crossplatform működés váltja. Az újonnan létrehozott integrált tartalmi csapatok feladata, hogy az olvasókkal intenzívebb kapcsolatot kialakítva olyan releváns tartalmakat gyártsanak az adott brand összes platformjára, amely nem egyszerűen jó tartalom, hanem sikeres is. Sikeres, mert nemcsak elolvassák, megnézik, hanem a hatására történik is valami: kattintás, feliratkozás, vásárlás, közösségek elindítása és működtetése, bevonódás.”

Portfólióigazgatói kinevezés

A kiadó új stratégiájában kiemelten fontos a márkákra irányuló sokkal határozottabb fókusz. Ezt a fókuszt hivatott céges szinten biztosítani az újonnan létrehozott portfólióigazgatói pozícióban Pastyik Renáta, a márkák szintjén pedig az újonnan kinevezett, több esetben a digitális oldalról érkező főszerkesztők:

  • Alberti PetraJOY
  • Tomsits TímeaÉVA és Gyereklélek
  • Ribánszky Ágota InStyle
  • Birta BrigittaRunner’s World, Shape,
  • Ribánszky Zsolt – Men’s Health
  • A Playboyt továbbra is Bus István vezeti, az APA magazin márkáért pedig Vida Ferenc felel.

(Az ÉVA és az InStyle élén történt főszerkesztőváltással külön hírben is foglalkoztunk.)

Mindezekkel egy időben létrejött a Marquard Media Design Hub – a Marquard Media gyártási, művészeti, grafikai oldalon dolgozó kollégáit egy csapatba tömörítő új divízió – Pintér Klára operatív igazgató vezetésével, aki a jövőben a gyártási, terjesztési, beszerzési és logisztikai területekért felel. A Design Hub szakmai vezetője Nagy Richárd lett kreatív igazgatói pozícióban.

A CCT modell működtetésében kiemelten fontos szerep jut Kovács Anita kereskedelmi igazgatónak, Lencsés-Tóth Dávid digitális igazgatónak és Fenyővári Szilviának, a cég újonnan kinevezett pénzügyi igazgatójának és természetesen az általuk vezetett csapatoknak is.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!