fbpx
Darvas Péter, az RTL Magyarország ma kinevezett Adat és BI vezetője

Új vezető az RTL Magyarországnál

A konkurens Viacomtól érkező új vezető feladata, hogy felépítse a cég adatelemző és BI csapatát, valamint a digitális portfólióval kapcsolatos elemzésekben nyújt segítséget.

Az RTL Magyarország hétfői bejelentése szerint Darvas Péter lett a médiavállalat Adat és BI (business intelligence – vagyis üzleti intelligenciás) területének vezetője.

Darvas Péter feladata az lesz, hogy felépítse a cég adatelemző és BI csapatát és a digitális platformok riportrendszerét, elemezze a digitális portfóliót és felmérje a növekedési lehetőségeket.

Több mint 20 tévécsatornát segített

A szakembert a konkurens Viacom International Media Networkstől igazolta az RTL Magyarország, ahová Darvas Péter még 2014-ben csatlakozott. Az elemző csoport vezetőjeként többek között 10-nél több tévécsatorna folyamatos vizsgálata, helyi és regionális kutatási projektek szervezése és üzletfejlesztési projektek elemzői támogatása volt a feladata a kelet-közép-európai régióban. 2016-tól Darvas felelősségi területe Lengyelországgal is bővült, Senior Manager Consumer Insights & Analytics CEE pozícióban dolgozott a Viacomnál. Ez idő alatt csapatával a teljes régióhoz kapcsolódó fogyasztói szokások méréséért és vizsgálatáért volt felelős, immár több mint 20 tévécsatorna folyamatos elemzési támogatásával.

Darvas pályafutását az NRC-nél kezdte kutatási menedzserként, és ad hoc kutatási projekteken dolgozott. Innen az Ipsoshoz vezetett útja, ahol kutatási menedzserként rádiókhoz, televíziókhoz, internet használathoz, nyomtatott és közterületi médiához, valamint telekommunikációhoz kapcsolódó kutatásokkal foglalkozott. Közreműködött projektmenedzserként a Gemius Hungary-vel közös online közönségmérési szolgáltatás hazai bevezetésében, valamint B2B és B2C online kutatási panelek kiépítésében segítette az üzletfejlesztési csapatot. Ezt követően a Magyar Telekomnál helyezkedett el BI (majd Senior BI) Manager pozícióban, ahol az üzletfejlesztési területen új üzleti lehetőségekhez kapcsolódó projektekben vett részt többek között a gaminghez, az e-kereskedelemhez és az IPTV közönségméréshez kapcsolódóan, illetve az Origo kutatási támogatása is feladata volt. Ebben az időszakban a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) keretein belül a szakértői csoport vezetőjeként volt szerepe a hivatalos online közönségmérési szolgáltatás felügyeletében. Ezután igazolt később a Viacomhoz.

Fotó: Darvas Péter, az RTL Magyarország ma kinevezett Adat és BI vezetője. Fotó: RTL Magyarország
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások