
Várkonyi Balázsék beszállnak a Gyerünk, anyukám!-ba
A Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula vezette ED Group részesedést vásárolt a Gyerünk, anyukám!-ot működtető S11 Kft.-ben és ezzel megjelennek az online tartalomszolgáltatás piacán.
A Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula vezette ED Group részesedést vásárolt a Gyerünk, anyukám!-ot működtető S11 Kft.-ben és ezzel megjelennek az online tartalomszolgáltatás piacán.
A Jófogás, a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu felületeit kiegészítve, 2024 elejétől a Vaterához és az ingatlan.com-hoz tartozó display hirdetési felületeket is az Adevinta Classified Media Hungary sales house fogja értékesíteni.
Idén is megjelentette szokásos rangsorát a Marketing&Média című újság Magyarország legjobb digitális szakembereiről. A szakemberek listáját pontozásos módszerrel választotta ki a magazin által felkért zsűri.
Bár épp meglehetősen jelentős átrendeződés zajlik a magyar internetes médiapiacon, a Gazdasági Versenyhivatal szerint nincs mit vizsgálnia az ügyleten.
Most néhány eddig tisztázatlan körülményre is fény derült az Adevinta Classified Media Hungary és online termékeinek tulajdonosváltásáról.
Államilag támogatott hitel segítségével magyar tulajdonba kerül az eddig norvég tulajdonú, veszteséges Adevinta-médiaportfólió, benne a Jófogással és két másik online termékkel.
Az eMAG bejelentette, hogy a Vatera online piactér kiválik a cégcsoportból és Várkonyi Balázs, valamint Kelemen Gyula, az Extreme Digital alapítói veszik azt át.
A rajongók számára értékes relikviákról van szó, például Berényi Miklós pizsamájáról, vagy épp Magdi anyus otthonkájáról. A licitálók jótékony célokat szolgálnak.
„Új élet vár…” – utoljára csendül fel az RTL Klub meghatározó napi sorozatának főcíme pár hét múlva.