fbpx

varga zoltán

kémkedés, megfigyelés, big brother, nagy testvér

Direkt36: Izraeli kémfegyverrel vették célba Varga Zoltánt, a 24.hu tulajdonosát, Simicska Ádámot, a Magyar Nemzet volt ügyvezetőjét, valamint a Direkt36 újságíróit

Évekkel ezelőtt elkezdték használni magyar célszemélyek ellen is az NSO nevű izraeli kibercég okostelefonok feltörésére alkalmas kémprogramját, a Pegasust, és a célpontként kiválasztott emberek között voltak tényfeltáró újságírók, valamint médiacégeket is tulajdonló vagyonos üzletemberek, illetve az ő szűkebb környezetük is – derítette ki a Direkt36 egy nemzetközi tényfeltáró projekt részeként.

Origo.hu plakát

A Media1 végrehajtási eljárást indított az Origo ellen

A végrehajtási eljárás oka, hogy a kormánypárti internetes sajtótermék, az Origo nem hajlandó eleget tenni a Fővárosi Ítélőtábla azon jogerős, negyedévvel ezelőtti ítéletének, mely helyreigazítás közlésére kötelezte, amiért álhírt közölt a Media1 tulajdonosi hátteréről.

Origo

A HírTV után az Origo is sajtópert vesztett a Fővárosi Ítélőtáblán – íme az ítélet

A Fővárosi Ítélőtábla, megváltoztatva a Fővárosi Törvényszék korábbi elsőfokú hibás ítéletét, helyreigazításra és a teljes perköltség megfizetésére kötelezte a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) internetes lapját, az Origót, amiért még tavaly szeptemberben valótlanul Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosának érdekeltségeként írt lapunkról, a Media1-ről.

A HírTV új székháza az Angol utcában Budapesten. Fotó: Ladányi András, Media1

Jogerősen pert nyert a HírTV ellen a Fővárosi Ítélőtáblán a Media1 – közöljük a másodfokon eljáró bíróság teljes ítéletét

A Fővárosi Ítélőtábla jogerős ítélete több százezer forintnyi perköltség és illeték megfizetésére is kötelezte a kormánypárti kötődésű KESMA híroldalát, valamint a hirtv.hu nyitóoldalán, önálló hírként és a megjelent valótlan tartalmú írás mellett is közölni kell, hogy amit a Media1.hu tulajdonosi hátterével kapcsolatban állított a HírTV oldala, az nem felelt meg a valóságnak.

A Jan Kuciak díj a Media for Freedom online nemzetközi konferencián

Nemzetközi médiadíjat kapott a Telex.hu

Az újonnan indult Telex máris megkapta a három éve meggyilkolt fiatal szlovák oknyomozóról, Ján Kuciakról elnevezett #AllForJan Award nemzetközi médiadíjat. A MEDIA for FREEDOM konferencián magyar részről felszólalt Varga Judit magyar igazságügyi miniszter, Varga Zoltán médiavállalkozó, a Central Médiacsoport tulajdonosa és Hardy Mihály, a Klubrádió főszerkesztő-helyettese is.

PestiSrácok

Helyreigazította a PestiSrácok az Origótól átvett hazugságot

150 nappal a valótlanságok megjelenése után, és több szempontból eltérve attól a formától, ahogyan azt a sajtótörvény előírta volna számukra, de végső soron mégiscsak elismerték a PestiSrácok szerkesztői, hogy a Media1-et érintő tavalyi írásukban megjelentek valótlanok voltak.

Mediaworks

Megint pert nyert egy origós hazugság kapcsán a Media1 a Fidesz-közeli médiaholding, a Mediaworks ellen

Másodfokon, immáron jogerősen is azt állapította meg a bíróság, hogy a kormányközeli Mediaworkshöz tartozó Szoljon.hu hazugságokat közölt a Media1 tulajdonosi hátterével és működésével kapcsolatban, amikor a szolnoki megyei lap szóról szóra megjelentette az Origo a témáról néhány perccel korábban publikált valótlan tartalmú írását. Ez már a Fidesz-közeli sajtóholding második jogerősen elvesztett pere az Origo által leközölt valótlanság kapcsán.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások