fbpx

ukrajnai háború

Néhány oroszbarát tartalom az Origón

Gyűjtemény készült arról, milyen módszerekkel tolja az Origo Vlagyimir Putyint és az orosz propagandát

Egy olvasónkat, Pétert annyira feldühítette, amilyen módszerekkel a Gábor László főszerkesztette Origo dolgozik annak érdekében, hogy megtolja az Oroszországgal kapcsolatos propagandisztikus, gyakran valótlanságokra épülő tartalmakat, hogy elkezdte az így közölt „rendkívüli híreket” fényképekkel dokumentálni. Péter a gyűjteménye 1. részét eljuttatta a Media1-nek.

RTR Planeta

Tovább terjeszti az egyik magyar kábelszolgáltató a betiltott szélsőséges orosz tévécsatornát, az RTR Planetát

A Media1 olvasója videót is készített arról, hogy az egyik hazai kábelszolgáltató, a közepes méretűnek számító Tarr Kft. még ezekben a napokban is terjeszti a június 3-i EU Tanácsi rendelettel terjesztési tilalom alá vont RTR Planeta nevű orosz szélsőséges, uszító jellegű tévécsatornát 8 megyében, holott ezt már hetek óta nem tehetné. Megkérdeztük a szolgáltatót és a hatóságot, amelyik korábban ellenőrzéseket ígért, ez hogyan lehetséges.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások