
Ők kapták az idei Junior Prima Díjakat magyar ismeretterjesztés és média kategóriában
Hat, 30 év alatti fiatal vehetett át elismerést a Junior Prima Díj magyar ismeretterjesztés és média kategóriájában szerdán Budapesten.

Hat, 30 év alatti fiatal vehetett át elismerést a Junior Prima Díj magyar ismeretterjesztés és média kategóriájában szerdán Budapesten.

November 6-án immáron harmadik évaddal tér vissza a TV2 napi reality-je, a Párharc. A legújabb epizódokban ismét hét vakmerő sztárpár vállalkozott arra, hogy harcba szálljon és bizonyítsa, kapcsolata minden próbatételt kiáll és képes a többieket legyőzve elvinni a műsor fődíját, leküzdve az időt, saját határait és félelmeit.

Úgy tudni, a csatorna vezetősége nem tartja indokoltnak a Házasság első látásra visszatérését novemberben.

A Mészáros Csoporthoz tartozó Status MPE Magántőkealap egyedüli irányítást szerez az Atmedia és leányvállalatai felett – derül ki a Gazdasági Versenyhivatalhoz csütörtökön beérkezett összefonódás-bejelentésből.

A Media1 információi szerint jelentős mértékben, 30-50 százalékkal megdrágul a TV2 Csoport csatornáinak műsordíja 2024 januárjától. Ez érzékenyen érinti a kábelszolgáltatókat és ezen keresztül minden magyarországi kábeltévé-előfizetőt, köztük azokat is, akiknek nincs is igénye a TV2 csatornáira.

Közel 4 milliós bírságot kell kifizetnie a TV2 Média Csoportnak. Ezenkívül megint hollandiai médiaszolgáltatókkal foglalkozott a grémium

Az állami energetikai vállalattól két év alatt csaknem 6 milliárd forintot kaptak a Mediaworks sajtótermékei és a TV2, miközben például a 24.hu, a HVG és a Telex oldalain egyáltalán nem hirdetett az MVM.

Egy olyan új scripted reality-t jelentett be a TV2 digitális vezetője, ami ahogy a neve is utal rá, a Valmar zenekar mindennapjairól szól majd. Különlegessége, hogy az új reality-t online fókusszal gyártják.

Az elmúlt 12 hónapban kiemelkedő nézettségi eredményeket ért el a TV2. Ez többek között annak köszönhető, hogy az október 4-én 26. születésnapját ünneplő TV2 tavaly a kiemelten fontos őszi tévés főszezonban átvette a vezetést főműsoridőben is, és az októbert már mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) első helyen zárta a nézettségi versenyben.

Egyre inkább mellbedobással és cérnatangával próbálja a kattintásszámot növelni a TV2 hírműsorának online szerkesztősége.