fbpx

tv2 média csoport

Meszes Boglárka, az M1 Híradó hírolvasója ismerteti a TV2 műsorának nézettségi adatát

Manipulatív riportot közölt az állami M1 tévé a TV2-n bemutatott ElkXrtuk nézettségéről, hogy sikeresebbnek mutassa A nép szolgája című ukrán RTL-es sorozatnál

Az állami M1 tévécsatorna híradójának egészen abszurd riportjában azt bizonygatta, hogy az RTL Klub által bemutatott A nép szolgája című ukrán sorozat 561 ezres múlt vasárnapi premierje valójában kevesebb embert érdekelt, mint a TV2-n 552 ezres nézőszámmal bemutatott Elkrtuk című film hétfő esti nézettsége. Hogy milyen módszerrel igyekezett többnek mutatni az 552 ezret az 561 ezernél az állami médiavállalat, meghamisítva a matematikát, az kiderül a cikkünkből.

Borsa Miklós a Globo TV portéműsorában.

Az M1 néhány éve távozó hírolvasója szerint az MTVA megalapításakor kimondták, hogy a közmédiának „nem feladata a kormány bírálata”

Interjút adott a Válasz Online-nak Borsa Miklós, akinek az arcával indult el a hírtelevízióvá alakult M1 2015-ben. Szó esett a propagandáról, a köztévénél töltött időszakáról és arról is, hogy lemehetne-e a közmédiában egy, az őszödi beszédhez hasonló, Orbán Viktortól származó hangfelvétel.

A nép szolgája (balra) és az Elkrtuk (jobbra)

Megverte az ukrán elnökkel A nép szolgája az ElkXrtuk premierjét

Megérkeztek a múlt hét tévés nézettségi adatai, amelyeket kielemezve kiderül, hogy Volodimir Zelenszkij ukrán elnök főszereplésével A nép szolgája premierje jóval több nézőt érdekelt az RTL Klub képernyőjén a hétvégén, mint a TV2-n az ElkXrtuk a nemzeti ünnep előestéjén, és akkor még nem beszéltünk például a hét nagy győzteséről, A mi kis falunkról.

Mádai Vivien a TV2 Ninja Warrior című műsorának műsorvezetőjeként

Mádai Vivien lehet az ELLE magazin új főszerkesztője

A Media1 több, egymástól független forrásból is úgy értesült, hogy Mádai Vivien Instagram-sztár, a TV2 műsorvezetője váltja a magyarországi ELLE magazin éléről hosszú idő után távozó Liptai Lívia főszerkesztőt. Milkovics Pál, a Michaeli, Schwartz & Brit Media vezérigazgatója a Media1 kérdésére azt mondta, nem igaz, hogy az új főszerkesztőről már döntöttek. Pedig néhány hete a vezérigazgató még azt nyilatkozta, már megvan az utód, sőt az illető néhány tulajdonságáról is beszélt.

Gattyán György Friderikusz Sándor műsorában

Azt állítja Gattyán György kft.-je, hogy nem a Gattyán-pártot reklámozza a TV2-n és az óriásplakátokon

Pedig ha mégis így van, vagyis a kft. a pártot népszerűsíti, akkor a tévéreklámokkal a politikai pártok reklámozását jelentősen korlátozó választási szabályok kijátszása lehet a cél, ráadásul Ruszin Zsolt adótanácsadó-adóügyi szakújságíró a Media1-nek azt mondta, ennek ebben az esetben adó vonzata is lenne a kft. számára. A Nemzeti Választási Bizottság a Media1 érdeklődésére közölte: még nem kapott panaszt az ügy kapcsán.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások