
Ezek a legfontosabb trendek az e-kereskedelemben
A SearchNode kutatása alapján a tavalyi trendek 2021-ben még inkább erősödni fognak. Most kereskedők megkérdezésével újabb érdekes adatok derültek ki az elmúlt időszakról is.
A SearchNode kutatása alapján a tavalyi trendek 2021-ben még inkább erősödni fognak. Most kereskedők megkérdezésével újabb érdekes adatok derültek ki az elmúlt időszakról is.
A Google nyilvánosságra hozta a 2020-as keresési trendlistáit, amelyekből kiderül, hogy mi érdekelte idén a magyar és a külföldi internetezőket leginkább. A top 10-es listák több mint 70 ország legnépszerűbb témáit fedik le többek között a popkultúra, sport, zene, politika és hírek terén. Kiderült például az is, mely sorozatok, filmek és könyvek érdekelték leginkább a magyarokat.
2020-ban a teljes magyar médiaszektor bevételének 38 százalékos csökkenése várható – derül ki a kelet-és közép-európai reklámpiacok folyamatait, trendjeit összefoglaló és elemző kiadvány, a CANnual Report 2020-as kötetéből, mely több más fontos megállapítással is szolgál a közelmúlttal és az előttünk álló időszakkal kapcsolatban.
A 2020-as esztendő első napjaiban nem sokan fogadtak volna rá, hogy rövidesen ennyire markánsan fognak átalakulni a mindennapjaink. A koronavírus válság viszont fenekestől forgatta fel az egyes iparágak helyzetét. (x)