top100 médiacég

Incze Kinga, a Whitereport alapítóját kérdezi Szalay Dániel a Media1 podcast- és rádióműsorban

TOP100 médiacég Magyarországon: trendek és kilátások – interjú Incze Kingával, a Whitereport ügyvezetőjével

Mekkora ma a magyar médiapiac, és hogyan alakulnak az erőviszonyok a TOP100 médiacég között? A Media1 podcast- és rádióműsorában Incze Kingával, a Whitereport ügyvezetőjével beszélgettünk a legfrissebb adatok fényében, amelyek rávilágítanak a médiapiac növekedésére, a szürke zóna méretére és a legdinamikusabban fejlődő szegmensekre.

újságos bódé, hírlap, újságok, magazinok

40 milliárd forintnyi rejtett pénz mozoghat a magyar médiapiacon – jön fel a „szürke zóna”

A Whitereport friss tanulmánya szerint a magyar médiapiac hivatalos statisztikákból kimaradó, úgynevezett „szürke zónája” legalább 40 milliárd forintos nagyságrendet ért el 2024-ben – és ez a szegmens növekszik a leggyorsabban. A teljes médiapiac volumene a platformokkal és új szegmensekkel együtt 619 milliárd forintot tett ki. A Media1 szerkesztőségéhez eljuttatott adatok képet adnak a hazai médiapiaci erőviszonyokról és átalakulásokról.

csata, állatok

Így halad a magyar médiapiac három világrendjének ütközete

Sok érdekes statisztikával érkezett meg szerdán a Whitereport a magyar médiapiacra vonatkozó legújabb kimutatása, melyből tényszerűen kiderül, hogyan áll a kormányközeli, illetve állami, valamint a piaci alapú és a globális hátterű médiapiaci cégek küzdelme, milyen volt a 2018-as év, és milyen kilátások várnak a szektorra.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások