
Feljelenti a Médiatanácsnál a kormányt Fekete-Győr András a Nemzeti Konzultáció kapcsán
A Momentum miniszterelnök-jelöltje a társadalmi célú hirdetésként látható emojis tévéreklámok jogszerűségét vitatja.
A Momentum miniszterelnök-jelöltje a társadalmi célú hirdetésként látható emojis tévéreklámok jogszerűségét vitatja.
A 72 éves múltú hetilap új külsővel és új tartalmakkal jelentkezik.
Az RTL Magyarország szerint ők jogszerűen jártak el, amikor sugárzási időt biztosítottak a szivárványcsaládokról szóló társadalmi célú hirdetésnek.
Az RTL Magyarország úgy döntött, hogy mostantól társadalmi célú hirdetésként rendszeresen leadja televíziós csatornáin a Háttér Társaság által készített A család az család című kisfilm egyes részleteit.
A társadalmi célúként vetített reklámok azt adják a nézők tudtára, hogy Magyarország jobban teljesít. Legutóbb 2014-ben hirdetett az RTL Klubon a kormányzat hasonlóképp.