
A wellnessező baromfik miatt törvénymódosítást nyújtott be a Párbeszéd
A fogyasztóvédelmi és a reklámtörvény módosítását kezdeményezte a Párbeszéd. Az apropót az egyik húsipari cég, a Master Good cég nagy felháborodást kiváltó reklámplakátjai adják.

A fogyasztóvédelmi és a reklámtörvény módosítását kezdeményezte a Párbeszéd. Az apropót az egyik húsipari cég, a Master Good cég nagy felháborodást kiváltó reklámplakátjai adják.

Azt követeli több magyarországi állatvédő szervezet, hogy a magyar Országgyűlés változtassa meg a reklámtörvényt és a továbbiakban a vágóhidak, húsüzemek és minden olyan cég, amelyek állatok halálából vagy kihasználásából profitálnak, ne reklámozhassák termékeiket boldog állatokkal és olyan szlogenekkel, mintha azok örülnének annak, hogy levágják őket, illetve mintha a vágóhíd egyenlő lenne egy SPA-val. Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) fellépését is szorgalmazzák az ügyben.

A masszázsmedencék rendszeres használatának számos pozitív hatása van a testre és az elmére egyaránt, így érthető, hogy miért döntenek egyre többen amellett, hogy beszereznek egyet otthonra. (x)

Időnként mindannyiunkkal megesik, hogy a dolgok nem a terveink szerint alakulnak. A munkahelyen a fejünkre nőnek a feladatok, az egész napos hajtás elveszi minden erőnket, ráadásul a teendők még nem érnek véget azzal, hogy lejárt a munkaidő… Ilyenkor hajlamosak vagyunk ingerlékennyé és türelmetlenné válni, amit esetleg a családon vagy a barátokon vezetünk le. Ha azonban adunk magunknak egy kis énidőt, azzal máris rengeteget tehetünk azért, hogy újra kiegyensúlyozottak legyünk. (x)