reklámtorta 2019

Media1 podcast és rádióműsor

Visszatért a Media1 műsora, karanténból volt a vendégünk Gulyás János, az MRSZ elnöke és Libor Anita, a Nőklapja.hu főszerkesztője: itt visszahallgatható

A koronavírus, illetve a nehezített körülmények ellenére friss adással tért vissza tegnap az FM 87,6 MHz-re a Media1 hírportál műsora. A hétfői vendég Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnöke és Libor Anita, az anyák napján elindított Nőklapja.hu főszerkesztője volt. Íme az adás két része audio podcastként és ezúttal videófelvételeink is vannak.

médiatorta 2019 és 2020 prognózis

Brutális visszaesésre számít 2020-ra a koronavírus miatt a Magyar Reklámszövetség

A Magyar Reklámszövetség és társszervezetei közzétették a 2019-es magyar reklámtorta adatait és azt, hogy mire lehet számítani 2020-ban. A tavalyi dinamikus növekedés után 38 százalékos visszaesést várnak a média- és kommunikációs piacon, ami azonnali kormányzati intézkedéseket igényel. A most közzétett 2019-es reklámtorta kutatásban tavaly is az online reklámpiac hasította ki a legnagyobb szeletet, megint maga mögé utasítva a televíziós szektort. Íme a számok részletesen és a kapcsolódó nyilatkozatok.

tévé, tv

Reklámtorta 2019: Hatvanhárom milliárd forint bevétel a hazai tévés reklámpiacon

Nőttek a hazai televíziós reklámbevételek 2019-ben és már meghaladták a 63 milliárd forintot – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég ma közzétett elemzéséből. Ugyanakkor biztosra vehető a MEME és az EY szerint, hogy az idei évben komoly visszaesés várható a hazai tévés piacon.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások