fbpx

reklámozás

A Baymax! című sorozat a Disney+ oldalán.

Megbírságolja az ATV-t a Médiatanács és bepanaszolja a Disney-t Hollandiában egy LMBTQ-szerelem miatt

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a júliusban megkezdett eljárása során jogsértést tárt fel az ATV több műsorában is. A Disney+ streamingszolgáltató tartalomkínálatában elérhető Baymax! című animációs sorozat egyik epizódja miatt a testület a holland társhatósághoz fordul, abban ugyanis két azonos nemű szereplő szeret egymásba.

Reklámháló egy fővárosi épület homlokzatán.

Alkotmánybírósághoz fordul a budapesi szigorítások miatt öt épülethálós cég

Az Alkotmánybíróságon támadja meg Budapest reklámmolinókra, épülethálókra vonatkozó, idén tavasszal megszavazott szigorításait öt, ilyen típusú hirdetések értékesítésével foglalkozó cég. A reklámhálóra vonatkozó korlátozások miatt reklámcégek veszítik el a megélhetéseiket és a társasházi bevételek is apadhatnak, ami magasabb közös költséget eredményezhet, de vannak támogatói is a korlátozásoknak.

Semjén Zsolt

Semjén Zsolt benyújtotta törvényjavaslatát, változhat a médiatörvény

A Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes által benyújtott törvényjavaslatból kiderül, hogy jelentősen növelné a reklámidőt a köztévében és a közösségi rádiókban, valamint a médiaszolgáltatási díj fizetési határidejét is átalakítaná. Változik a jelentős befolyásoló erejű médiaszolgáltatók definíciója is.

Klubrádió

Elindította a Médiatanács a Klubrádió frekvenciájára a pályáztatást, és eldőlt, fellép-e a grémium a HírTV-vel szemben

December 14-én lehet beadni a Budapest 92,9 MHz frekvenciára a pályázati ajánlatokat. A Médiatanács megvizsgálta a HírTV homoszexuálisokról lealacsonyító kifejezéseket használó műsorát és az RTL Klub Álarcos énekesét is. Emellett elfogadott egy reklámokkal kapcsolatos kutatást, ami a koronavírus súlyos gazdasági következményére utal.

Telefonozó gyerekek

Gyerekszereplők a digitális reklámokban: ajánlást adott ki az ÖRT

A digitális világban már nem csak felhasználóként, de aktív szereplőként is jelen vannak a gyermekek – gyakran a reklámokban is, influencerként és influencer gyermekeként. Mire ügyeljenek a megbízók, hogy jogszerűen, etikusan, a gyermekek emberi méltóságát és digitális lábnyomát is figyelembe véve járjanak el? Erről adott ki ajánlást az Önszabályozó Reklám Testület a Hintalovon Alapítvánnyal együttműködve.

Szinte mindenki kikosarazza a pártokat

Egyetlen kereskedelmi rádióban sem lehet közzétenni politikai reklámot és kereskedelmi tévében is csak egyetlen helyen. A megyei lapok sem fogadnak be politikai hirdetéseket. A kommunikációs tér beszűkülése főleg az ellenzéket érintheti hátrányosan a kampányban. Az ATV vezérigazgatója a Media1-nek nyilatkozott, idén miért nem fogadnak be politikai reklámot, ha tavaly még igen.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások