reklámértékesítés

Csikesz Erika, a TV2 leköszönő digitális és értékesítési igazgatója

Távozik posztjáról Csikesz Erika, a TV2 egyik fontos igazgatója – kiderült, hogyan folytatódik a karrierje és miként alakítják át a vállalat működését

Folytatódik a TV2 Csoport nagy átalakítása, ennek részeként teljesen Mészáros Lőrinc cégéhez, az Atmediához kerül a non-spot reklámértékesítés, Csikesz Erika értékesítési és digitális igazgató pedig távozik posztjáról. Kiderült az is, hogyan folytatódik a karrierje ezután, ennek kapcsán pedig egy másik személyi változásra is fény derült, ami az Indamediát és a Displaynow céget illeti.

Demeter Zsófia, az RTL Saleshouse (korábbi nevén R-Time) hirdetésértékesi igazgatója 2023. október 26-án bejelenti a reklámértékesítő ház jövő évi médiaportfólióját

Az RTL-t választotta az SPI / Filmbox

Az RTL Magyarország reklámértékesítő háza, az RTL Saleshouse bejelentette, hogy a Filmbox televíziós csatornát működtető SPI International Magyarországgal bővül az RTL Saleshouse médiaportfóliója. Más fontos fejlemények is vannak az RTL Saleshouse körül.

Ringier Hungary

Befejeződik a Ringier Hungary és az Adaptive Media együttműködése

Lezárja együttműködését a blikk.hu, a sportal.hu, a kiskegyed.hu, a glamour.hu, az egészségkalauz.hu, valamint a noizz.hu portálok kiadója az Adaptive Media sales house céggel, és jövő januártól házon belül, saját értékesítő csapatával látja el a Ringier Hungary a médiavállalat digitális felületeinek hirdetésértékesítését.

Az Atmedia és az MSC bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Bővül az Atmedia médiaportfóliója

Az Atmedia végzi 2023 januárjától Magyarország egyik jelentős médiavállalata, a Marquard Group Hungary online reklámértékesítését.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások