
Az Origo fizetett hirdetésben támadja Magyar Pétert a közösségi médiában
A kormánypropaganda közösségi médiás költései egészen kiemelkedőek ebben az évben, most jól láthatóan Magyar Péter lejáratása van a fókuszban.
A kormánypropaganda közösségi médiás költései egészen kiemelkedőek ebben az évben, most jól láthatóan Magyar Péter lejáratása van a fókuszban.
A SkyShowtime megemeli a havidíjának mértékét, de ha valaki hajlandó elviselni a reklámokat, használhatja kedvezőbb áron is.
A Kia és az Addig együttműködésében indult Magyarországon az első, LG tévékre dedikált connected TV megjelenés. (x)
Augusztustól a Meta napi 1 millió norvég koronás büntetést kap, ha célzott reklámokat küld a felhasználóknak az internetes tevékenységeik alapján.
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) kodifikációs bizottsága az elmúlt két évben széleskörű szakmai egyeztetés keretében, mintegy 24 szervezet javaslatainak összehangolásával több mint 30 ülés alkalmával aktualizálta a Magyar Reklámetikai Kódexet – írja a szervezet a Media1-hez eljuttatott közleményében.
Szigorú szabályokat fogalmaz meg a reklámok, reklámhordozók és reklámtartó berendezések elhelyezésére a magyar építészetről szóló törvény tervezete. A szabályozás célja, hogy a településképet romboló reklámhordozók eltűnjenek, emellett a törvény értelmében a közterületről látható reklámhordozó és reklám csak olyan helyen és olyan méretben, megjelenési formában legyen elhelyezhető, amely a település vagy településrész építészeti arculatát nem sérti.
Az árfegyverhez nyúlt a Netflix a felhasználókért folytatott harcban.
A Twitter bevételeinek közel 90 százaléka digitális hirdetésekből származik.
Csirke Dániel lett a Mediator kreatív igazgatója, aki a továbbiakban a közel 30 fős kreatív csapatot vezeti
Az MRSZ szerint azok a plakátok a politikai reklámkampány részei, ami nem esik a szövetség Reklámetikai Kódexének hatálya alá.