
Ez a 10 trend határozza majd meg a következő időszakot a médiában a Dentsu szerint
Tíz olyan iparági trendet azonosított a Dentsu, amelyek teljesen átformálhatják a médiaipart a következő időszakban.
Tíz olyan iparági trendet azonosított a Dentsu, amelyek teljesen átformálhatják a médiaipart a következő időszakban.
A rádiókat jelenleg napi szinten 5,2, míg hetente 7,5 millióan hallgatják a legalább 15 évesek körében.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzést indít arról, hogy milyen eltérések tapasztalhatók a különféle környezetvédelmi (úgynevezett zöld) reklámüzenetek valós tartalma és azok fogyasztói értelmezése között. A GVH célja, hogy jogalkotói szempontokat adjon egy egységes állítás- és jelölésrendszer bevezetéséhez, amellyel erősödhet a fogyasztók bizalma.
A Gazdasági Versenyhivatal azt kívánja feltárni, miként keletkezik az online kiskereskedők adatvagyona, illetve milyen szerepet tölt ez be a webáruházak között folyó versenyben. A vizsgálat kiterjed arra is, hogy a fogyasztók mennyire vannak tisztában az adatgyűjtéssel és hogyan befolyásolja döntéseiket.