fbpx

petevezeték eltávolítása

törölt cikkek helye a Magyar Nemzet online-on

Cikkeket távolított el a Magyar Nemzet Online

Három cikkét is eltávolította ma a kormánypárti Magyar Nemzet internetes kiadása, miután kiderült, hogy az úgy hozott nyilvánosságra érzékeny orvosi titkokat, hogy arra nem volt felhatalmazása sem neki, sem a lapnak nyilatkozó Nagy Gábor orvosigazgatónak. Egy orvos eközben úgy döntött, nem nyilatkozik többé a 168 Órának, amíg Rózsa Péter a lap főszerkesztője.

A 168 Óra eltávolított cikkének tárolt változata

A 168 Óra főszerkesztője a távozókat, ők a főszerkesztőt bírálják

A 168 Óra főszerkesztője által eltávolíttatott – a miskolci kórházban történt meddővé tételről szóló – cikket író Kun J. Viktória volt külsős munkatárs a Media1-nek élesen bírálta a Magyar Nemzetben szerinte az újságírót és a lapot lejárató Rózsa Péter főszerkesztőt. Az ugyancsak távozó Ágoston Zoltán online rovatvezető a Facebookon bírálta Rózsa Pétert, aki előzőleg önkényeskedő újságírót emlegetett a kormánypárti napilapban.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások