
250-en jelentkeztek idén a Hypewriterre
Lezárult a Hypewriter nemzetközi sorozatötlet-pályázat jelentkezési időszaka. Az idén ötödik alkalommal meghirdetett versenyre a világ minden tájáról, hat kontinens 40 országából, mintegy 250-en jelentkeztek.

Lezárult a Hypewriter nemzetközi sorozatötlet-pályázat jelentkezési időszaka. Az idén ötödik alkalommal meghirdetett versenyre a világ minden tájáról, hat kontinens 40 országából, mintegy 250-en jelentkeztek.

A pályázatokra szeptemberben és októberben várják a hírmédiumok és műsorszolgáltatók jelentkezését az Európai Unió teljes területéről.

Az idei szlogen: Mire készülsz? A Media1, ahogy 2019 óta minden évben, idén is a közérzeti kiállítás egyik támogatója.

Versenyt hirdetett a Pepsi a Z-generáció alkotóinak. A pályázaton győztes művek a Pepsi reklámjaiban is megjelenhetnek.

Az eredetileg meghatározott határidőhöz képest tovább várják a tévésorozat-ötleteket a Paprika Studios és az RTL Magyarország pályázatán, ahol a győztes 10 ezer eurót kap és a forgatókönyve alapján teljes értékű pilot is készül.

A díjazott vállalkozónők egyenként kétmillió forintos támogatást és egyéves, vállalkozásukra szabott mentorálást kapnak.

A Google és a Financial Times programja lapkiadókat segít felzárkózni.

Az Amerikai Egyesült Államok budapesti nagykövetsége nyílt pályázatot hirdetett a független újságírás támogatása érdekében. Az ötszázezer dolláros program célja a magyarországi független médiumok és a hazai médiaszabadságot aktívan előmozdító civil szervezetek támogatása a magas színvonalú újságírás elősegítése érdekében.

Május 20-ig lehet jelentkezni a Prágai Civil Társadalmi Központ elnevezésű adományalap első alkalommal meghirdetett pályázatára magyarországi, lengyelországi, szlovéniai és romániai független médiaszervezetek számára.

Az Európai Parlament május 3-án, a sajtószabadság világnapján hirdette ki a pályázatot a harmadik alkalommal odaítélendő Daphne Caruana Galizia újságírói díjra.