összefonódás

A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

Kettős szerep: Eltitkolt személyi összefonódás a Magyar Nemzet és a Médiapiac újság között

A Médiapiac néhány nappal ezelőtti tulajdonosváltásáról a Magyar Nemzetben szerdán elsőként beszámoló és a kormánypárti napilapban Boros Bánk Leventével, a szaklap új tulajdonosával alákérdezős interjút készítő Kárpáti András csütörtökön már a „független” Médiapiac Online-nak is dolgozott, névtelenül. Ma egyébként újra a Magyar Nemzetben is jelent meg Kárpátitól írás, vagyis kettős szerepe van, a személyi összefonódást azonban nem verték nagy dobra az olvasók előtt.

Boros Bánk Levente, a Médiapiac új tulajdonosa, vezetője, a Médianéző ügyvezetője korábban

Újabb összehangolt lejáratási kísérlet a Media1 ellen az Origón, a NER-közelből felvásárolt Médiapiacon és számos kormányközeli lapban

Erős manipulációkban bővelkedő írásban próbálja a Fidesz-közeli médiaholdinghoz tartozó Origo és a holding több más terméke, illetve Boros Bánk Levente, a Médiapiac nevű honlap és újság új tulajdonosa félrevezetni az olvasókat azt követően, hogy a Media1 a héten megírta, hogy a Médiapiacnál történt tulajdonosváltással összefüggésben szélnek eresztették az internetes lap eddigi teljes szerzőgárdáját, illetve személyi összefonódás alakult ki a KESMA és a Médiapiac című lap között, ugyanis ugyanaz az újságíró interjúzott a Magyar Nemzetben Boros Bánk Leventével, aki a mediapiac.com-nak is ír, így Boros Bánk Levente a főnöke vagy megrendelője.

Milkovics Pál, a Pesti Hírlap tulajdonosa kezében tartja a lap 0. számát

Milkovics Pál: Nem vagyok Habony Árpád embere, alaptalan a sugalmazás a Pesti Hírlap kapcsán

A hvg360 megírta, hogy Schwartz Group Hungary néven egy Habony Árpád köreihez sorolható médiavezető, Keresztesi Péter céget hozott létre, ami köthető a Pesti Hírlap többségi tulajdonosaként is ismert Milkovics Pálhoz, illetve a lap azt írta, hogy Habony köreiből oszthatnak lapot a Pesti Hírlap alapító tulajdonosának. A Media1 ennek kapcsán kereste meg Milkovicsot.

GVH, Gazdasági Versenyhivatal

A GVH újbóli nekifutásra sem vizsgálja meg a KESMA fúziót

A Gazdasági Versenyhivatalnál úgy értelmezik, hogy a Fővárosi Törvényszék a GVH ellen ítélő ítélete valójában megerősítette, hogy a GVH nem vizsgálhatja meg a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványnál történt fúziót, melynek során közel félezer médium került a KESMA-hoz. Ma a Gazdasági Versenyhivatal ezért újra visszautasította az összefonódás-bejelentést, csak ezúttal máshogyan.

A Best FM Budapest stábja a stúdióban

Összefonódások a Rádió 1 és a Best FM között

Ilyen például, hogy Bakai Mátyás, a Rádió 1 hálózatot működtető Radio Plus Kft. ügyvezetője annak az egykoron Andy Vajna tulajdonában lévő kft.-nek is a vezetője, mely a Rádió 1 és a Retro Rádió mellé nemrég megszerezte a Best FM reklámidejének értékesítését is.