népszava

Népszava

Puch László eladta a Népszavát

A vevő Leisztinger Tamás nagyvállalkozó cége, a Proton Trade Zrt. lett. Leisztinger közölte, nemcsak a lap hangnemét kívánja megőrizni, de a szerkesztőséget is, illetve a megkezdett fejlesztések folytatását is támogatni fogja.

Lokál. Fotó: Ladányi András / Media1

NER-pénzfüggő a magyar hírmédia közel fele

A magyar hírmédiumok 40 százaléka a bevételeik több mint harmadát a Nemzeti Együttműködés Rendszere, azaz az állam adja. Ha e termékeknek piaci alapon kellene talpon maradniuk, jelentős részük újratervezésre kényszerülne, állapítja meg egy napokban publikált elemzés.

Uj Péter a Népszavának nyilatkozik

444 főszerkesztő: „Az Index done, az már az övék”

Uj Péter a Népszavának tett jóslásokat az RTL Klubról, az egyébként 444-konkurens Indexről, a 24.hu-ról és a hvg.hu-ról. Uj Péter egyúttal ismét bejelentette, hogy fizetős lesz a 444, mert több bevételre van szükségük a működéshez.

gyász, gyászcsík, tv2, vajna

Nyugtatgatják a TV2 dolgozóit

Nyugtatgató körlevelet kaptak a csatorna dolgozói Andy Vajna halála után. A Népszava szerint ugyanakkor elképzelhető, hogy Liszkay Gábor közelébe kerül a csatorna.

Puch László az ATV vendégeként

Puch: Nem kizsarolták a Szabad Földet

A Népszava jelenlegi és a Szabad Föld volt tulajdonosa állítja, nem sejtette: azután, hogy eladja a Mediaworksnek a Szabad Földet, az rögtön a jobboldali Közép Európai Sajtó és Média Alapítványhoz kerül.