
17 millió forint ment el Orbán Viktor Facebook-oldalának hirdetéseire egy hónap alatt
A közösségi média oldal adatai szerint a reklámok után a kifizető fél maga a miniszterelnök volt és a finanszírozó a Fidesz.
A közösségi média oldal adatai szerint a reklámok után a kifizető fél maga a miniszterelnök volt és a finanszírozó a Fidesz.
Most sem történt meglepetés: az összes állami megbízást a NER kedvenc médiavállalkozója, Balásy Gyula cégei kapták.
Az állami energetikai vállalattól két év alatt csaknem 6 milliárd forintot kaptak a Mediaworks sajtótermékei és a TV2, miközben például a 24.hu, a HVG és a Telex oldalain egyáltalán nem hirdetett az MVM.
Ismét a kormány kedvenc médiavállalkozója kapott megbízásokat a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökségtől.
A Top World News (TWN) névre hallgató oldalt működtető cég 85 százalékos profitrátát ért el.
A legújabb állami megbízásokat kizárólag a NER kedvenc médiavállalkozója, Balásy Gyula cégei kapták a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól.
2023 második negyedévében is ugyanazok a kormányközeli cégek kaptak megbízásokat a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól, mint az előzőben.
Közzétette újabb negyedéves beszámolóját a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal, ezúttal a kommunikációs feladatok ellátásáról. Kiderült az is, hogy 140 milliót költ el kommunikációra a kormányközeli Alapjogokért Központ.
„A műsorszám támogatója Magyarország Kormánya” – ez a bejátszás gyakori a TV2 Média Csoport műsorainál. A Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda az Átlátszó közadatigénylésére megmutatta, hogy 2022-ben milyen produkcióknál tűnt fel ez a fajta kormányzati reklám.
Németh Balázs az RTL Híradójának kérdésére elmulasztotta megemlíteni, hogy az eddigi 2,1 milliárdos keretszerződés mellett ő maga írt alá egy újabbat is Balásy Gyula cégével.