Mindshare

Gulyás János (Wavemaker) és Mező László (EssenceMediacom) távozó vezető, háttérben a GroupM / WPP logóival

Távozik Gulyás János és Mező László – összeolvad a Wavemaker és az EssenceMediacom, jön a WPP Media

Egyszerre távozik két, a magyar reklámipar legbefolyásosabb emberei közé tartozó csúcsvezető a GroupM (WPP) médiaügynökségi csoport leányvállalatainak éléről. Nagy átalakítások, összevonás és lehetséges, hogy elbocsátás is várható, mivel a Wavemaker és az EssenceMediacom médiaügynökségek összeolvadnak egyetlen közös struktúrába WPP Media néven. Azt ugyanakkor cáfolják, hogy a Mindshare is beolvadna.

magyar média

Mindshare: Túl olcsó a magyar média

Egyre kevesebbet költenek médiára a magyarországi nagy hirdetők az árbevételük arányában. Amíg például Csehországban és Szlovéniában pont fordított tendencia figyelhető meg, nálunk a a nagyvállalatok a médiaköltéseken spóroltak talán a legtöbbet az elmúlt másfél évtizedben – derül ki a Mindshare nemzetközi médiaügynökség friss, a Media1-hez eljuttatott kutatásából, mely rámutat, hogy túlságosan olcsó a magyar média.

Sopov István, az IAB Hungary elnöke

Új elnökséget választott az IAB Hungary

Az elnöki tisztséget a következő ciklusban is Sopov István tölti majd be, akinek már harmadjára szavaztak bizalmat, de változott az elnökség összetétele.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások