
BL-közvetítések: Az RTL szerint félreértés okozza az RTL+ platformmal kapcsolatos ügyfélpanaszokat
Az RTL szerint ők következetesen kommunikáltak az RTL+ platformon látható UEFA BL-meccsek közvetítésével kapcsolatban.

Az RTL szerint ők következetesen kommunikáltak az RTL+ platformon látható UEFA BL-meccsek közvetítésével kapcsolatban.

Többen félreérthetőnek tartják az RTL+ Premium kommunikációját, mert az alapján azt gondolták, hogy minden UEFA BL-meccs elérhető lesz a havi 3 ezer forintos streamingelőfizetéssel – csakhogy ez nem minden esetben igaz. A médiacég eddig nem reagált a panaszokra.

A tisztességtelen és megtévesztő kereskedelmi gyakorlatok elkerülése érdekében írt alá megállapodást a két szervezet.

Most éppen orvosi csodaszert reklámoznak a neten a lap újságíróinak arcát és nevét ellopva. Korábban történt már hasonló az ATV-vel, a HVG-vel és az állami M1-gyel is. A rendőrség csak annyira jutott, hogy tengerentúli szerverekről érkezik az átverés.

Az Európai Bizottság megtévesztő reklámok és politikai hirdetések miatt vizsgálja a Facebookot és az Instagramot tulajdonló Metát, illetve kifogásolja a cég panaszkezelési rendszerét és az átláthatóság hiányát is.

A Vodafone elfogadta a határozat tartalmát.

A webáruház a termékek egy részénél agresszíven, javarészt valótlan tartalmú üzenetekkel sürgette a felhasználóit mihamarabbi vásárlásra.

Több problémát is talált a versenyhatóság, és végül több mint 20 millió forintos büntetéssel szankcionálta a Nutriversumot. A marketing-együttműködésben Gődényt képviselő East to West Hungary Tradet is büntették.

Az influenszerek annak ellenére is reklámozták a BrightWhite nevű fogfehérítő terméket, hogy azt annak veszélyességére hivatkozva korábban kivonta a forgalomból a Nemzeti Népegészségügyi Központ. Ráadásul a GVH szerint nem mindenki jelölte, hogy a közösségi médiában közölt bejegyzéseik, fotóik valójában fizetett hirdetések.

A Gazdasági Versenyhivatal szerint tisztességtelenül reklámoztak.