
Elindult az EssenceMediacom
Az eddig MediaCom néven ismert nagy, Magyarországon is jelenlévő médiaügynökség immár EssenceMediacom néven működik tovább, miután a GroupM egyesítette Essence és MediaCom médiaügynökségi márkáit.

Az eddig MediaCom néven ismert nagy, Magyarországon is jelenlévő médiaügynökség immár EssenceMediacom néven működik tovább, miután a GroupM egyesítette Essence és MediaCom médiaügynökségi márkáit.

A vállalat új arculatot vezet be és átpozícionálja magát.

A szakember 2011-ben érkezett a céghez, olyan ügyfelek megszerzésében vállalt részt, mint az Adidas vagy a Mars

Az első rész a koronavírus-járvány gazdaságra, márkákra és a kommunikációs szakmára gyakorolt hatását járja körbe.

Kreatív transzformációs vezetőt nevezett ki a 2018-ban hat jelentős versenyen is az év ügynökségi hálózata címet elnyerő MediaCom.