
Elkezdi leszorítani online lapjainak karbonkibocsátását a Blikk kiadója
Az online adatforgalomból származó ökológiai terhelés nagyságát először a Blikk digitális változatánál kezdi el monitorozni és csökkenteni a Ringier Hungary.
Az online adatforgalomból származó ökológiai terhelés nagyságát először a Blikk digitális változatánál kezdi el monitorozni és csökkenteni a Ringier Hungary.
Elindult a Budapest Pay&GO tesztidőszaka a repülőtéri buszjáraton.
A Kantar Brandz élén immár második éve az Apple áll.
Kihívásokkal teli év után, 9,9 százalékos éves nominális növekedést követően 1323 milliárd forintos forgalommal zárt 2022-ben a belföldi online kiskereskedelem. Mindez azt jelenti, hogy az infláció felemésztette a növekedést. Érezhető az is, hogy a lakosság takarékoskodásba kezdett.
Meghaladta az egymilliárd forintot a Pepita ötödik születésnapi kampánya során eladott termékek összértéke, ezzel a Pepita Csoporthoz tartozó oldalak közel háromszoros forgalomnövekedést produkáltak a tavalyi év azonos időszakához képest – tette közzé az adatokat a cég. A Mastercard közreműködésével megvalósuló kampány kiemelt célja a mentett kártyás fizetések népszerűsítése volt.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) célja, hogy készüljön a magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás. Piackutató cégek jelentkezését várják.
A bankkártyatársaság olyan bankkártyákat vezet be, amelyek lehetővé teszik, hogy a vakok és gyengénlátók meg tudják különböztetni a hitel, a betéti és a prepaid kártyákat.
A lehetőséggel azok a kártyabirtokosok élhetnek, akik az adott terméket mentett kártyás fizetéssel rendelték.
Az index célja, hogy iránytűként szolgáljon az elektronikus fizetési piacon és holisztikus képet adjon a digitalizáció mértékéről, illetve fejlődéséről Magyarországon.
Magyarországon első körben három szolgáltatónál indul el a kényelmes fizetést lehetővé tevő megoldás.