magyar e-kereskedelem

A DKSZ új elnöksége

Új vezetők kerültek a Digitális Kereskedelmi Szövetség élére – Bíró Pál, a Google Magyarország vezetője továbbra is elnök

Megújította szervezeti struktúráját a DKSZ, hogy hatékonyabban reagáljon a digitális kereskedelem előtt álló kihívásokra és elősegítse a hazai szereplők megerősödését és az exporttevékenység fellendülését. Az elnök továbbra is Bíró Pál, a Google Magyarország ügyvezetője maradt, de több új elnökségi tagja is van a szervezetnek és új operatív vezetőt is kineveztek.

Utcai GLS csomagautomata.

Egyre többször rendelnek a magyarok csomagautomatákba – túl a 2000. magyarországi átadóponton a GLS

2022-ben az előző évhez képest 13 százalékkal növekedett az egy főre jutó átlagos online vásárlások száma, ebből adódóan egyre fontosabbá válik a csomaglogisztikai szolgáltatók szerepe az e-kereskedelmi piacon. A növekvő csomagszámmal egyidejűleg a vásárlók csomagátvételi preferenciái is változnak, amely igényekre reagálva a GLS Hungary alig több mint egy év alatt létrehozta hazánk egyik legkiterjedtebb átadópont-hálózatát és már több mint kétezer átadópontot üzemeltet országszerte.

E-kereskedelem, online vásárlás.

Borúlátóvá váltak a hazai webáruházak

Lassul a növekedés és egyre rosszabbak a szektor kilátásai: 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem növekedési dinamika tekintetében a GKID és az Árukereső kilenc éve készülő Online Kiskereskedelmi Index kutatásának idei második fordulós adatai szerint.

A Media1 e-kereskedelem beszélgetéssorozatának első vendégei (b-j): Csereklei Zoltán (Pelenka.hu), Hack-Handa Tünde (ENET) és Szeles Péter (Reacty Digital)

Mik a trendek manapság és mi várható az e-kereskedelemben? Csereklei Zoltán (Pelenka.hu), Hack-Handa Tünde (ENET) és Szeles Péter (Reacty Digital) a Media1 online kereskedelemről szóló beszélgetéssorozatában (VIDEÓVAL!)

Négyrészes beszélgetéssorozatot indított a Media1 podcast- és 11 rádióban hallható műsora az online kereskedelemről az Adevinta Hungary, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalak üzemeltetőjének közreműködésével, sőt ezúttal videó is készült. Az első részben Csereklei Zoltánnal, a Pelenka.hu alapító-tulajdonosával, Szeles Péterrel, a Reacty Digital üzletfejlesztési vezetőjével és Hack-Handa Tündével, az ENET online vásárlás szakértőjével beszélgettünk.

A Lumenet és a Webshippy összefogásakor készített fotó

Nagy változást jelentett be az egyik jelentős hazai webshop, a Lumenet vezetője a XVIII. E-kereskedelmi Konferencián

A jövőben a Webshippy látja el a Lumenet világítástechnikai webáruház teljes logisztikai tevékenységét Magyarországon és Szlovákiában, egyúttal a webshop megszüntette offline üzletét Budapesten. Ez gyorsabb és hatékonyabb működést eredményez majd – erről Zabari István, az online áruház vezetője kedden, a Visegrádon zajló XVIII. E-kereskedelmi Konferencián beszélt.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások