
Geszti Péter a címlapon – férfiaknak szóló melléklettel bővül az Elle magazin
Az Elle Man férfiak, többek közt Geszti Péter segítségével keresi a választ arra, milyennek kell lennie egy férfinak 2025-ben.
Az Elle Man férfiak, többek közt Geszti Péter segítségével keresi a választ arra, milyennek kell lennie egy férfinak 2025-ben.
Távozik Budaházy Árpád, a HVG egyik legjelentősebb üzletágának, az iparági szakértői becslések szerint évente másfél milliárdos forgalmat bonyolító HVG Könyvek, Magazinok és Rendezvények terület kiadóvezetője – értesült a Media1.hu több, egymástól független forrásból. Úgy tudjuk, Budaházy felmondása előtt két szerkesztő, köztük a HVG Könyvek főszerkesztője, Koncz Gábor ugyancsak távozott, majd a vezető távozásának hírére további szerkesztő is követte. Úgy tudjuk, egyelőre Szauer Péter, a HVG tavaly nyugdíjba vonult vezérigazgatója veszi a kezébe terület vezetését, de Szauer Tamás, a HVG vezérigazgatója azt mondta lapunknak, keresik Budaházy utódját.
A Byborg Enterprises – ez Gattyán György magyar milliárdos luxemburgi cége – néhány nappal ezelőtt jelentős részesedést vásárolt a „nyuszis magazint”, azaz a Playboyt tulajdonló PLBY Groupban. A Media1 megkérdezte, mik a tervei a milliárdosnak a márkába történt befektetéssel.
Alábecsülik a magazinhirdetéseket. Ez olvasható ki a ma elérhető legátfogóbb kutatásból, amely rávilágít: minden más reklámformánál nagyobb profit-megtérülést eredményez a print hirdetés, amely ütős képi világával, tapinthatóságával az érzelmekre is erősebben hat, így a vásárlási döntésekben is kulcsszerepe van. (x)
Megerősítették a Media1 érdeklődésére, hogy megszüntette a Kocsis Kiadó a World Soccer című focis lap kiadását.
Az Agrárminisztérium (AM) támogatásával januártól újra megjelenik nyomtatásban A kutya című újság. Az online változat korábban nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
Nem jelenteti meg többé a GEO nevű ismeretterjesztő magazinját a Ringier. A magazin Facebook-oldalával eközben meglehetősen furcsa dolgok történnek.
A nyári strandszezonban lesz kézbe vehető először.
A nyomtatott médiapiac évek óta tartó átalakulása miatt a Central Médiacsoport folyamatosan vizsgálja a vállalatműködés hatékonyságát és amennyiben szükséges, alakítja, fejleszti működési modelljét. A magazinüzletág a brand menedzseri modell után, június 1-jétől kompetencia alapú folyamat- és feladatszervezés felé veszi az irányt.
A Midjourney a legjobbra értékelt képeit összegyűjtötte egy lapba.