
Balásy Gyula cégei népszerűsíthetik a korrupció elleni küzdelmet
Könnyen lehet, hogy a NER-kedvenc médiavállalkozóra bízza végül az állam a korrupcióellenes harc fontosságának kommunikációját.
Könnyen lehet, hogy a NER-kedvenc médiavállalkozóra bízza végül az állam a korrupcióellenes harc fontosságának kommunikációját.
A NER-kedvenc Balásy Gyula tulajdonos a New Land Media Kft.-ben és a Lounge Design Kft.-ben is új operatív vezetőket nevezett ki maga mellé. Egyikük az elmúlt hat évben közel 5 milliárd forint osztalékot vett ki a szintén Balásynak dolgozó cégéből.
Rogán Antal márciusban 17,6 százalékos áremelést engedélyezett a propagandaminisztérium fő beszállítóinak, azaz Balásy Gyula cégeinek. Mint emlékezetes, Magyar Péter éppen e cégeket vádolta meg közéleti színre lépésekor azzal, hogy eleve túlárazzák a kampányaikat. Két hete pedig arról számoltunk be, hogy már a rendőrség is nyomoz a szóban forgó állami kommunikációs szerződések ügyében.
Ismét a kormány kedvenc médiavállalkozója kapott megbízásokat a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökségtől.
Öt hónapjába telt az Átlátszónak, mire a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetirodával eljutott odáig, hogy megmutatták a portálnak, mennyit költöttek 2022-ben úgynevezett társadalmi célú reklámként futó kampányokra, és mely médiumokhoz kerültek a költések.
Németh Balázs az RTL Híradójának kérdésére elmulasztotta megemlíteni, hogy az eddigi 2,1 milliárdos keretszerződés mellett ő maga írt alá egy újabbat is Balásy Gyula cégével.