közterületi reklámpiac

Tóth Orsolya, az M-METER Kutató és Elemző Kft új vezetője, egyben az MRSZ-OOH Szövetség új elnöke

Új elnökség az MRSZ-OOH Szövetség élén

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) keretein belül működő Out of Home (OOH) Szövetség rendkívüli tisztújító taggyűlést tartott kedden, hogy megválasszák Hantosi Bálint elnök tavaly novemberi váratlan halála miatt az új elnökséget.

Közterületi reklámok a Times Square-en, New Yorkban.

Megjelent az előrejelzés, mi várható a reklámpiacon 2025-ben

Közel 6 százalékkal bővülhet a globális reklámpiac 2025-ben a Dentsu Global Ad Spend Forecasts prognózis szerint. A tévés reklámpiac csak marginális mértékben tud majd növekedni, az online piac viszont továbbra is szépen bővülhet. A magazinok és a napilapok komoly kihívások előtt állnak. Az összefoglalóból kiderülnek a részletek.

Reklámok a Times Square-n

Így változik idén és a következő években a globális reklámpiac

A Dentsu legújabb médiapiaci előrejelzéséből kiderül, mekkorát nőhet idén és jövőre a globális reklámpiac, és hogy milyen trendek várhatók. Az előrejelzés szerint a digitális médiapiac tovább növekedhet, míg a tévé és a nyomtatott sajtó visszaeséssel kénytelen számolni.

Shabi Michaeli izraeli-grúz üzletember, a Brit Media 50 százalékos tulajdonosa.

Feljelentést terveznek a 168 Óra Rogán Antal barátjaként ismert társtulajdonosának letelepedési kötvényes cége ellen

Bűncselekmény gyanújával feljelentést tervez és megkárosítva érzi magát több olyan orosz állampolgár, akik magyar letelepedési kötvényt és az Európai Unióban szabad utazást biztosító vízumot vásároltak a VolDan Investments Limited nevű közvetítőcégen keresztül, ám állításuk szerint a kötvényük futamidejének lejártával nem kapták vissza a cégtől a kötvény áraként befizetett pénzüket.

Radio Dikh és rtl.hu plakátok egy közterületi plakáthelyen Budapesten

Elvitte a rekordmagas infláció a magyar reklámpiac tavalyi teljes növekedését, sőt jelentős csökkenés következett be reálértéken

Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. E szerint 2022-ben nominális értéken ugyan csekély mértékben növekedtek, reálértéken azonban 10,8 százalékkal csökkentek a média reklámbevételek és 5,4 százalékkal apadtak a hirdetői marketingkommunikációs költések. Folytatódott a globális szereplők előretörése a magyar reklámpiacon.

Bombás kormányzati plakátokkal teli lakóház Óbudán.

Jön az országos reklámkataszter és szigorítják a reklámok közterületi kihelyezését

Szigorú szabályokat fogalmaz meg a reklámok, reklámhordozók és reklámtartó berendezések elhelyezésére a magyar építészetről szóló törvény tervezete. A szabályozás célja, hogy a településképet romboló reklámhordozók eltűnjenek, emellett a törvény értelmében a közterületről látható reklámhordozó és reklám csak olyan helyen és olyan méretben, megjelenési formában legyen elhelyezhető, amely a település vagy településrész építészeti arculatát nem sérti.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások