fbpx

kirúgás

A megyei lapok térképen / illusztráció

Elbocsátások a Fidesz-közeli médiahálózatnál

A hvg.hu és a Media1 információi szerint a kormányközeli Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) / Mediaworks több megyei lapját is érintő elbocsátási hullám kezdődött. Ez még inkább a központi tartalmak felhasználásához és a helyi hírek csökkenéséhez vezet majd.

A 168 Óra új (balra) és régi külseje (jobbra)

Elbocsátják a 168 Óra teljes szerkesztőségét, leépítés a Pesti Hírlapnál is

A 168 Óra szerkesztőségének elbocsátását Milkovics Pál, a fele részben Schabi Michaeli érdekeltségében lévő Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt. vezérigazgatója üzleti okokkal, költségoptimalizálással magyarázta a Media1 érdeklődésére szombaton. A vezérigazgató azt ígéri, a lap a tömeges elbocsátás után is megjelenik, az újságot ezután külső szerzőktől vásárolt tartalmakkal töltik meg. Megerősítették azt is, hogy a kiadó másik termékénél, a Pesti Hírlapnál is elbocsátások voltak a hetilapos megjelenésre való átállás miatt.

Azonnali.hu

Első fokon pert nyert az Azonnali a volt főszerkesztője, Bukovics Martin ellen

A Media1 információi szerint a Fővárosi Törvényszék – egyelőre nem jogerős és csupán szóban kihirdetett – szerdai ítélete szerint az Azonnali.hu kiadója jogszerűen bocsátotta el Bukovics Martin főszerkesztőt 2021 augusztusában. Nyilatkozott a hír kapcsán a Media1-nek a volt főszerkesztő és a kiadó vezetője is.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások