kirúgás

Cops

A tévés tartalmakra is hatással van George Floyd halála

Végleg leállította a Paramount az egyik nagy múltú bűnügyi sorozatát, egy szintén amerikai valóságshowból, a Vanderpump Rulesból szereplőket küldtek el, egy brit vígjáték-sorozatot eltávolítottak a streaming szolgáltatók, és az HBO mellőz egy nagy filmklasszikust.

Laczkó Endre, az Atmedia portfólió és nemzetközi üzletfejlesztési igazgatója

Buda Marci lett a Rádió 1 ügyvezetője, Hauk Zoltán kereskedelmi igazgató és két embere távozott a cégcsoporttól

Az egykoron a közrádió Talpra magyar című műsorát vezető, majd a felcsúti sportakadémia marketingigazgatójaként is dolgozó Buda Marci lett a Rádió 1 Csoport új ügyvezető igazgatója néhány héttel ezelőtt. A múlt héten több fontos pozícióban lévő munkatárs is távozott. Erről is kérdezte az új ügyvezetőt telefonon a Media1 hétfőn, de érdeklődtünk arról is, lesz-e saját műsora.

A 168 Óra eltávolított cikkének tárolt változata

A 168 Óra főszerkesztője a távozókat, ők a főszerkesztőt bírálják

A 168 Óra főszerkesztője által eltávolíttatott – a miskolci kórházban történt meddővé tételről szóló – cikket író Kun J. Viktória volt külsős munkatárs a Media1-nek élesen bírálta a Magyar Nemzetben szerinte az újságírót és a lapot lejárató Rózsa Péter főszerkesztőt. Az ugyancsak távozó Ágoston Zoltán online rovatvezető a Facebookon bírálta Rózsa Pétert, aki előzőleg önkényeskedő újságírót emlegetett a kormánypárti napilapban.

Rádió 88, Szeged

Bejelentették: Elnémul a szegedi Rádió 88, harminc munkatárs állását veszti

A Media1 információi szerint ma rendkívüli stábértekezleten jelentették be Szeged legnagyobb hallgatottságú és legrégebbi múltú helyi rádiójánál a döntést. A Rádió 88 augusztus végén befejezi működését, a Médiatanács ugyanis válaszra sem méltatta a lejáró jogosultságú rádió hosszabbítást kérő beadványát, ezzel egyébként súlyos jogsértést elkötve.

Szujó Zoltán a Fix.tv vendégeként

Szujó Zoltán felmondott, vagy kirúgta az MTVA

Az MTVA közölte, az M4 Sport sportkommentátorával szerződésszegésre hivatkozva szerződést bont. Szujó Zoltán viszont úgy emlékszik, ő mondott fel, mivel a köztévé nem biztosította a Spanyol Nagydíj közvetítéséhez a megfelelő körülményeket.