influenszermarketing

Orbán Ráhel közpénzből utaztatott külföldi influenszerekkel táplálkozni készül

Orbán Ráhel közpénzből jutott lelkes rajongókhoz

Globális csúcsinfluenszerek érkeztek Budapestre a Budapest Influencer Tripre, hogy jó hírét vigyék Magyarország fő látványosságainak, köztük a miniszterelnök legidősebb lányának, illetve kipróbálhassák Tiborcz István, a miniszterelnök vejének szállodáját.

online marketing, digitális marketing, online reklám

Kiderült, mik a kis- és középvállalkozások legnépszerűbb és leghatékonyabb marketingeszközei – valósággal berobbant körükben az MI

Egy friss magyarországi online kutatás szerint az év elején mindenki számára elérhetővé vált mesterséges intelligenciás megoldásokat ma már minden harmadik magyar kis- és középvállalkozás alkalmazza marketingcélokra. A kutatásból kiderül az is, mely marketingeszközök a legnépszerűbbek hazánkban. Kiderült például, hogy az influenszerek iránti bizalom jelentősen csökkent. A Facebook továbbra is az élen maradt.

Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője és Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője

A kék pipa és ami mögötte van: interjú Forgács Mariannal a social media legújabb trendjeiről

Megérkezett a Twitter Blue, amiről olyan sokat lehetett hallani mostanában – de miért jó mindez konkrétan és hová vezet mindez? Hová tartanak a közösségi médiás platformok, mik a trendek manapság? Mi újság manapság a Tiktok, a YouTube, a Facebook, az Instagram, a már említett Twitter és a többi platform körül? Van-e még esélye annak, aki manapság szeretne influenszerré válni? Hogyan hat a mesterséges intelligencia, például a ChatGPT a social mediára?

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások