
Az ÖRT is megvizsgálta a CBA Piros reklámját
Az Önszabályozó Reklám Testület szerint is problémás volt a CBA Piros című reklámja, erről Gerendi Zsolt főtitkár a Nagy Kreatív Márkanapon beszélt.
Az Önszabályozó Reklám Testület szerint is problémás volt a CBA Piros című reklámja, erről Gerendi Zsolt főtitkár a Nagy Kreatív Márkanapon beszélt.
A Magyar Reklámszövetség arra figyelmezteti a reklámszakma képviselőit, hogy tartózkodjanak az öncélú és túlzott, túlzottan szexuális utalású tartalmaktól és a nők, a nemiség ilyen formában való felhasználásától. Az Önszabályozó Reklámtestület vizsgálódik.
A CBA Piros reklámfilmje az Egyenlítő Alapítvány szerint nyíltan szexista, megsérti a reklámetikai kódexet és a reklámtörvényt.