home office

Mártha Imre a HírTV adásában korábban.

„Tónikám, köszönöm!” – 5 milliós sérelemdíj és helyreigazítás Mártha Imrének az Origón és a Metropolon

Az Origo és a Metropol jogerős bírósági ítéleteket végrehajtva most ismerte be, hogy 2021-ben és 2022-ben több alkalommal valótlan, illetve manipulált információkat tett közzé Mártha Imréről. 5 millió forint sérelemdíjat utalt át Márthának a Mediaworks Hungary. Mártha ironikus hangvételű Facebook-bejegyzéssel nyilvánított köszönetet és jelezte, hogy még valamire szükség lenne.

Digitalizáció, digitális transzformáció.

Digiméter-kutatás: A koronavírus miatti kényszerdigitalizáció ellenére is jelentős hiányosságok vannak a magyar kkv-k digitalizációja terén

A koronavírus okozta kényszerdigitalizáció két éve sem volt elegendő ahhoz, hogy a távmunka, valamint a digitális kommunikációs és vállalati eszközök használata széles körben elterjedjen a magyar kis- és középvállalkozások között – világított rá a Digiméter a Media1-hez eljuttatott, 2022 tavaszi felmérésében.

web

Ezek a legjobb laptopok home office-hoz (x)

A koronavírus-járvány hatására sok munkahelyen átalakult a munkavégzés, sokak kényszerültek, illetve kaptak lehetőséget otthoni munkavégzésre, és a veszélyhelyzet elmúltával is egyre többen ragaszkodnak a jövőben is a home office-hoz.

Home office - Trendriport Branfestival

Home & office: Tényleg az otthon a jövő munkahelye?

Folytatódik a Brandfestivallal közös Trendreport sorozatunk, melyben ezúttal az otthon végzett munkáról esik szó. Pöhacker Gábor marketing és kommunikációs szakember is elmondja személyes tapasztalatait.

Madárlátta

Madárlátta fotó: Szijjártó Péter az irodahajón

Illusztrátor barátunk, Ladányi András „álhírünkben” szereplő fotója alkalmas lehet annak igazolására, hogy Szijjártó Péter valójában az adriai „irodahajón” is munkával töltötte az időt, közel úgy, ahogyan azt a miniszter a Facebookon is láttatni igyekezett oldalának követőivel.

koronavírus, maszk, covid-19

Kizökkentette a rutinból a karantén a kommunikációs szakmát

Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások