fbpx

hírhamisítás

Altorjai Anita, a Duna Médiaszolgáltató új vezérigazgatója egy 2012-es felvételen.

A közmédia vezérigazgatója nem lát problémát abban, hogy az M1 Híradó egy konteós riportjában olyanokat állított, hogy Gyurcsány szervezte az október 23-i tanártüntetést

Altorjai Anita, az Áder János volt köztársasági elnök egykori sajtósából lett újdonsült közmédiás vezérigazgató szerint úgymond a szerkesztői szabadság része, hogy Császár Attila, az M1 televízió tudósítója azt állította a Híradóban, hogy Gyurcsány Ferenc és a baloldal vitte utcára az idén október 23-i tanártüntetés résztvevőit. A Duna Médiaszolgáltató vezetője Hadházy Ákos független országgyűlési képviselőnek azért írt erről, mert a politikus egy hivatalos levélben szóvá tette a tudósítás elfogult mivoltát, ami szerinte a médiatörvényt is megsértette.

Ács Dániel, a 444.hu újságírója, aki nem lesz a Ferencváros c. magazin főszerkesztője

Úgy nyert jogerősen a PestiSrácok Ács Dániel, a 444 újságírója ellen a Kúrián, hogy a Fidesz-közeli revolvermédium lejáratóanyaga kitalált sztorin alapult

Ács Dániel, a 444 újságírója a jó hírnevének megsértése miatt 1 millió forint sérelemdíjat követelt a PestiSrácoktól, miután 2020-ban ránézésre is nyilvánvaló hazugságokat közölt róla a portál. Ugyan a PestiSrácok anyagának sztorijának hitelessége már a megjelenésekor megdőlt, és a bíróság első fokon még 700 ezer forint sérelemdíjat meg is ítélt Ácsnak, a másodfokú bíróság majd végül most a Kúria úgy ítélte meg, hogy a PestiSrácok cikke nem tényállítást, hanem csak találgatást, sejtetést tartalmazott Ácsról és arról a ferencvárosi főszerkesztői pályázatról, amit a cikk állítása szerint úgymond neki írtak ki. Ez belefér a bíróság szerint a sajtó szabadságába, akkor is, ha a sejtetés egyébként esetleg megalapozatlan.

Baranyi Krisztina, valamint Kárász Róbert, Szalai Szilárd és Krug Emília az ATV Start 2022.11.04-i, nagy botrányt kavaró műsorában

A kutya is megeszi időnként az ürülékét, mégsem hívjuk azt ételnek – Nagy vita dúl Baranyi Krisztina ATV-s szereplése után, újságíró-e egy perek százait elvesztő, hírhedten hírhamisító lap szerzője

Bocsánatot kell-e kérnie a több száz pert elvesztő PestiSrácok című lap „újságírójától” az ATV péntek reggeli műsorában történtek után Baranyi Krisztinának, aki propagandistának nevezte az illetőt és nem állt vele szóba? Nagy vita dúl a téma körül, sokan nyilvánultak meg az ügyben, például Molnár Áron NoÁR, Huth Gergely, Fürjes Balázs, Szabó Tímea, Vágó István, a Magyar Nemzeti Médiaszövetség, Pápai Gábor, Hadházy Ákos, Gulyás Balázs, Ónody-Molnár Dóra és sokan mások. A Media1 összegyűjtötte a legérdekesebb reagálásokat pro és kontra.

A Petőfi Rádió logója az MTVA Kunigunda úti székházánál.

Közmédia: sdfsdfsdf

Meglepő választ küldött az MTVA annak a civil szervezetnek, mely el szerette volna érni a pedagógusok kilenc követelésének beolvasását.

A HírTV műsorvezetője beharangozza a 2022.09-15-i meghamisításra épülő riportját

Durván meghamisította a HírTV Ujhelyi István szavait (VIDEÓ)

Egy YouTube-ra feltöltött videó igazolja, hogy egy vágószoftver segítségével meghamisította a HírTV Ujhelyi István, az MSZP európai parlamenti képviselőjének egy hónappal ezelőtt a Tranzit Fesztiválon elhangzott szavait. Az EP-képviselő várhatóan jogi lépéseket tesz a hírcsatornán történt lejárató célzatú manipuláció miatt.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások