hír tv

Az NMHH egyik irodájának bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Megbírságolta az RTL Klubot és a HírTV-t a Médiatanács, a TV2 Tények megússza a Sargentini-ügyet bírság nélkül

Utolsó rendes nyári ülését tartotta a múlt héten a Médiatanács, mely amellett, hogy hozzájárult a Rádió 1 győri frekvenciaváltásához, megbírságolta az RTL Klubot és a HírTV-t. A TV2 Tények tavaly őszi Sargentini-riportjával is foglalkozott a testület, de a bíróság szankciót igénylő ítélete ellenére ezúttal sem kapott bírságot a kormányközeli tévé, a testület megelégszik egy közlemény beolvasásával, vagy ha teret ad a TV2 Ujhelyi István álláspontjának.

M1 Híradó

Az M1 csatornát huszonhatszoros helyreigazításra kötelezték, egy másik kormányközeli médiavállalat a megszűnésére hivatkozva mentesülne egy korrekciótól

Az M1 nemzeti hírcsatornának a még 2017-ben sugárzott valótlan állításai miatt kell több mint két tucatnyiszor nyilvános „harakirit” elkövetnie. Eközben egy másik ellenzéki politikus a HírTv-vel összeolvadó Echo Tv-vel küzd egy helyreigazítási perben, mert a médium a megszűnésére hivatkozik.

444

A 444 ellen ítélt a Kúria – Hiába gazdagodott közpénzen a miniszterelnök veje, ő nem közszereplő

A Kúria szerint sérültek Orbán Viktor vejének, Tiborcz Istvánnak a személyiségi jogai, amikor a gazdagodását, illetve kastélyszerzésének körülményeit bemutatni kívánó hírtévés oknyomozó riportból részletet mutatott be a 444. A Kúria szerint Tiborcz nem közszereplő, így neki engedélyt kellett volna adnia a felvétel publikálására.

Mészárosné Kelemen Beatrix a közmédia vendégeként. fotó: Youtube

Mészáros Lőrincné új médiavállalkozást indított

Media Vivantis néven hozott létre részvénytársaságot a miniszterelnök felcsúti barátjának felesége, Mészárosné Kelemen Beatrix, a fideszes médiaholding, a KESMA által megszerzett LifeTV és OzoneTV elnöke. Az új céget ugyanoda jegyezték be, ahol korábban a Gyárfás Tamás féle NapTV, majd a megszűnéséig a Mészárosné vezette Echo TV működött, napjainkban pedig innen készítik a Hír TV műsorait.