
Magyar szakember lett a GLS kelet-európai regionális stratégiai igazgatója
A Media1 értesülése szerint Palocsay Géza lett a GLS kelet-európai térségért felelős regionális stratégiai igazgatója.
A Media1 értesülése szerint Palocsay Géza lett a GLS kelet-európai térségért felelős regionális stratégiai igazgatója.
2022-ben az előző évhez képest 13 százalékkal növekedett az egy főre jutó átlagos online vásárlások száma, ebből adódóan egyre fontosabbá válik a csomaglogisztikai szolgáltatók szerepe az e-kereskedelmi piacon. A növekvő csomagszámmal egyidejűleg a vásárlók csomagátvételi preferenciái is változnak, amely igényekre reagálva a GLS Hungary alig több mint egy év alatt létrehozta hazánk egyik legkiterjedtebb átadópont-hálózatát és már több mint kétezer átadópontot üzemeltet országszerte.
A Media1 információi szerint Palocsay Géza, az egyik legmeghatározóbb hazai digitális szakember, aki a Jófogás és a Használtautó oldalakat működtető Adevinta Media éléről került a Pepita vezérigazgatói posztjára tavaly, nemrég a GLS Budapesten lévő régiós központjában kapott fontos pozíciót.
Nagy Sándor, a Groby internetes áruház alapítójának vezetésével, aki az elmúlt 3 évben az Ecommerce Hungary elnöki posztját is betöltötte, új digitális/online szakmai szövetség létrehozását tűzte ki célul több, nagy forgalmat bonyolító, internetes kereskedelemben érdekelt cég mint az Euronics, a Groby, a GLS, az Adevinta, a Shoprenter. Az E-commerce Hungary-nál néhány nap múlva lesz tisztújítás, a Media1 információi szerint ezzel is összefügg az új szakmai szervezet iránti elképzelés.