Forgács Mariann

Forgács Mariann

Új név, nagyobb szerep: social mediával erősít az IAB influencer munkacsoportja

Social media és Influencer Munkacsoport néven folytatja tovább tevékenységét az IAB Hungary influencer marketing területért felelős szakmai közössége. Nevük változása feladatkörük bővítését jelzi: a jövőben többek között közvetlen kapcsolat kiépítésén dolgoznak a közösségimédia-platformot üzemeltetőkkel, ajánlásokat fogalmaznak meg a sikeres posztolási gyakorlat kapcsán, és javaslatokat a mesterséges intelligenciával generált tartalmak eredményes alkalmazásához.

Forgács Mariann közösségimédia-szakértő, a Be Social ügyvezetője

Trump, TikTok és a techóriások – Mi jön most? Vendégünk Forgács Mariann

Az Egyesült Államokban egy ideig elérhetetlenné vált a TikTok, majd Trump mégis megmentőként lépett fel – pedig éppen ő volt az, akinek első elnöksége idején a betiltását kezdeményezték. A Facebook / Meta háza táján is jelentős fejlemények történtek: Mark Zuckerberg bejelentette a tényellenőrző csoport megszüntetését. Elon Musk pedig karlendítésével és azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy egyre szorosabb kapcsolatot ápol Trumppal. Mi történik a közösségi médiával? Merre tartanak a platformok, és milyen hatással lehet mindez a felhasználókra? Erről beszélgettünk Forgács Mariann közösségimédia-szakértővel, de szóba került néhány más téma is, így például az is, hogy tényleg érdemes-e fizetni az Instagram „kék pipáért”, és Facebookon mostanában egyre többek által megtapasztalt cenzúrákról is beszélgettünk.

Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője és Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője

A kék pipa és ami mögötte van: interjú Forgács Mariannal a social media legújabb trendjeiről

Megérkezett a Twitter Blue, amiről olyan sokat lehetett hallani mostanában – de miért jó mindez konkrétan és hová vezet mindez? Hová tartanak a közösségi médiás platformok, mik a trendek manapság? Mi újság manapság a Tiktok, a YouTube, a Facebook, az Instagram, a már említett Twitter és a többi platform körül? Van-e még esélye annak, aki manapság szeretne influenszerré válni? Hogyan hat a mesterséges intelligencia, például a ChatGPT a social mediára?

Takács Borbála, az Adevinta Hungary marketingigazgatója, Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője és Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője

Kész az új webshop, de hogyan lesz rajta látogató? Forgács Mariannal és Takács Borbálával itt a Media1 e-kereskedelem sorozatának legújabb része!

A Media1 többrészes e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb epizódjában ezúttal Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével és Takács Borbálával, a Jófogást és a Használtautó.hu-t működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen kommunikációs- és marketing stratégiákat érdemes használni az online kereskedelemben, illetve hogyan használjuk fel mindehhez a közösségi médiát. Hiszen nem elég jól összerakni a webshopot, de folyamatos és jól átgondolt kommunikációra is szükség van a sikerhez, vagyis ahhoz, hogy minél nagyobb forgalomra tegyen szert egy e-kereskedő.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások