
GVH-eljárás indult a Telekom és a Vodafone ellen
A Gazdasági Versenyhivatal szerint valószínűleg mindkét szolgáltató megtévesztően hirdette mobilnet-csomagjait.
A Gazdasági Versenyhivatal szerint valószínűleg mindkét szolgáltató megtévesztően hirdette mobilnet-csomagjait.
A Gazdasági Versenyhivatal szerint a DIGI a fogyasztókat megtévesztő kampánnyal vezette piacra mobiltelefon-szolgáltatását, ugyanis többek között valótlanul ígért korlátlan mobilnetet.
A Gazdasági Versenyhivatal szerint a DIGI nagysebességű internet szolgáltatásának népszerűsítésének mikéntje megtévesztheti a fogyasztókat.
Az Európai Bizottság kezdeményezésére összehangolt razziát folytattak le az uniós tagállamok illetékes hatóságai, hogy a koronavírus-járvánnyal összefüggő megtévesztő hirdetésektől megtisztítsák az internetet. Már a razzia híre is jót tett a megtisztulásnak.
A telekommunikációs céget 670 millió forint összegű bírsággal sújtja fogyasztók megtévesztése miatt a Gazdasági Versenyhivatal. A Telekom reagált a döntésre.
A Gazdasági Versenyhivatal szerint a Magyar Telekom megtévesztette a fogyasztókat a Most generáció című kampányban alkalmazott, maximális sebességű hálózatra utaló állításával. A szolgáltató nem él a jogorvoslat lehetőségével, bár nem ért egyet a bírsággal és azzal, hogy jogsértést követett volna el.