fidesz

A Fidesz-KDNP gödöllői polgármesterjelöltjét látogatja meg Orbán Viktor

Lemérték, hogyan tolja a Fideszt a kampányhajrában az állami tévé

A 444 portál öt település tükrében vizsgálta meg a mostani önkormányzati választással kapcsolatos híradásokat és ellenőrizték, hogy milyen hírekről számolt be az M1 Híradó július 31. és október 5. között. Az eredmények alapján az MTVA minden korábbinál erősebben a Fidesz kommunikációs eszközévé vált.

Tarlós István a Tarlós című kampányújság címlapján

A címe Tarlós, a kiadója Kubatov

Az október 13-i önkormányzati választásokra készülve a főpolgármesterről elnevezett ingyenes kiadványt terjeszt a kormánypárt.

Rádió 1

A Rádió 1 választási törvényt sértett

Büntetésből nyolcszor is be kell mondaniuk, hogy törvényt sértettek. A választási bizottság által kirótt szankció ellenére a rádió továbbra is csak a Fidesznek kedvező híreket sugároz a kampányban.

Sziget-fesztivál

A Sziget fesztiválozói a Coca-Cola #loveislove kampányáról és a homoszexualitásról

Eltérően látják a fesztivál látogatói, helyesen tette-e az üdítőmárka, hogy elindította a bevállalós, meleg párokat is plakátjaira helyező kampányát, és hogy a húzásnak milyen következményei lehetnek a cég megítélésére nézve. A Szigeten járva szétnéztünk a Magic Mirrorban is, ahol a homoszexualitás témájához kapcsolódó programok is vannak.

Budapest, 2010. október 12. Koltay András (b), Auer János (b2), Vass Ágnes (j2) és Kollarik Tamás (j), a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság médiatanácsának tagjai, valamint Szalai Annamária elnök, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság vezetõje (k) állnak eskütételük után a Parlament Delegációs termében. MTI Fotó: Magyar Országgyûlés Sajtószolgálata

Feloszlott a Médiatanács tagjait jelölő bizottság

Hiába jött létre a Médiatanács októberben lejáró tagjainak jelölésére eseti bizottság a parlamentben, az ugyanis dolgavégezetlenül feloszlott. A Fidesz várhatóan újra módosítja az idén tavasszal átírt médiatörvényt.

#loveislove, Coca-cola fotó: Ladányi András, Media1

Fideszből támadják a Coca-Colát, de a márka nem áll le a #loveislove kampányával

Homoszexuális emberek is szerepelnek a Coca-Cola #loveislove kampányának egyik plakátján, emiatt egy fideszes képviselő bojkottot hirdetett a kormány stratégiai partnere ellen és online petíció is indult. A Coca-Cola azonban folytatja egyenjogúságpárti kampányát, sőt szivárványos palackkal készül a Sziget-fesztiválra. Mivel az üdítőmárka plakátjai a BKV-s felületeken is megjelentek, a tömegközlekedési cég is megszólalt. Becsatlakozott a Hit Gyülekezete is a megszólalók közé.

A Rádió 88 stúdiója Szegeden

RENDKÍVÜLI ülésen mentette meg a Rádió 88-at a Médiatanács a Médiatanácstól (frissített)

A kedd délelőttre összehívott rendkívüli médiatanács ülés legfőbb témája a Fidesz-közelből megvásárolni kívánt Rádió 88 szombaton lejáró médiaszolgáltatási jogosultságának meghosszabbítása volt. A médiatörvény szerinti június végi határidő után közel két hónap késéssel, a rádió szombat éjszakai elnémítása előtti utolsó pillanatban kapott végül 5 évre újabb lehetőséget a rádió folytatásra.

Rádió 88, Szeged

A Rádió 88 is Fidesz-közelbe kerülhet?

Állítólag a helyi Fidesz, ezen belül a Szegeden újabban különösen aktív Kubatov Gábor pártigazgatóhoz köthető erők próbálják a Médiatanács által szorongatott helyi rádiót megszerezni a tulajdonostól, a korábban egy NER-lovaggal és Lázár államtitkárával is együtt dolgozó Tóth Gézától.