
Végleg letiltotta a PestiSrácok Facebook-oldalát a Meta (Frissített!)
Nagyon úgy fest, hogy a YouTube-csatornája elvesztése után most a Facebook-oldalától is ismét búcsút kell vennie a PestiSrácoknak, méghozzá végleg.
Nagyon úgy fest, hogy a YouTube-csatornája elvesztése után most a Facebook-oldalától is ismét búcsút kell vennie a PestiSrácoknak, méghozzá végleg.
Amerikai egyetemek számításai szerint a két online platform jelentősen kevesebbet fizet a hírek előállítóinak, mint amennyit profitálnak a szerkesztőségek munkájából. A bevételek megfelezése lenne a legtisztességesebb, de ettől még messze vagyunk.
Egy friss magyarországi online kutatás szerint az év elején mindenki számára elérhetővé vált mesterséges intelligenciás megoldásokat ma már minden harmadik magyar kis- és középvállalkozás alkalmazza marketingcélokra. A kutatásból kiderül az is, mely marketingeszközök a legnépszerűbbek hazánkban. Kiderült például, hogy az influenszerek iránti bizalom jelentősen csökkent. A Facebook továbbra is az élen maradt.
Ferkó Nikolett először interjút csinált Nagy István agrárminiszterrel, majd amikor az Indexnél volt, a miniszter kitüntette őt a munkájáért, most pedig fontos állást kapott a minisztériumtól. A minisztériumban más érdekes dolgok is történtek: a miniszter rajongóinak száma a közösségi médiában épp ezután hirtelen akkorát ugrott, hogy az már másnak is gyanúsnak lett.
Bár az uniós adatvédelmi hatóságok még nem hagyták jóvá a Facebookot működtető Meta új fizetős modelljét, egyes magyar felhasználók már most döntési helyzetbe kerültek, hogy kérik-e a hirdetésmentes Facebookot.
Az ír adatvédelmi hatóság még vizsgálja a Meta bejelentését arról, hogy az EU-ban csak annak lesz ingyenes a Facebook és az Instagram, aki továbbra is elfogadja a célzott reklámokat. Az Európai Digitális Jogok Központja szerint a Meta túl sokat kér a hirdetésmentes alkalmazásaiért.
A Fundamenta kiadványa a digitális átállás részeként egy podcast műsort is indít Dorogi Gabriella műsorvezetésével.
Azzal vádolják a techcéget, hogy az alkalmazásai függőséget okoznak és használatukkal közvetlenül hozzájárulnak a fiatalok mentális egészségének károsodásához.
A Twitter utódja után immár a Facebook és a TikTok üzemeltetőinél is vizsgálja az EU, hogy mit tesznek az erőszakos Hamász-videók és az izraeli-palesztin konfliktusról szóló dezinfromációk terjedése ellen.
Különféle üzenetekkel is elérhetik majd a Facebook-oldalak a követőiket.