Facebook

online marketing, digitális marketing, online reklám

Kiderült, mik a kis- és középvállalkozások legnépszerűbb és leghatékonyabb marketingeszközei – valósággal berobbant körükben az MI

Egy friss magyarországi online kutatás szerint az év elején mindenki számára elérhetővé vált mesterséges intelligenciás megoldásokat ma már minden harmadik magyar kis- és középvállalkozás alkalmazza marketingcélokra. A kutatásból kiderül az is, mely marketingeszközök a legnépszerűbbek hazánkban. Kiderült például, hogy az influenszerek iránti bizalom jelentősen csökkent. A Facebook továbbra is az élen maradt.

Az Index büszkén számolt be arról idén márciusban, hogy munkatársa, Ferkó Nikolett díjat kapott Nagy István agrárminisztertől

Az Index munkatársa sajtós lett az őt kitüntető minisztériumban, azután hirtelen gyanúsan sok rajongója lett a miniszternek

Ferkó Nikolett először interjút csinált Nagy István agrárminiszterrel, majd amikor az Indexnél volt, a miniszter kitüntette őt a munkájáért, most pedig fontos állást kapott a minisztériumtól. A minisztériumban más érdekes dolgok is történtek: a miniszter rajongóinak száma a közösségi médiában épp ezután hirtelen akkorát ugrott, hogy az már másnak is gyanúsnak lett.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások