
AI segítségével audio narráció készült a Magyar Reklámetikai Kódexhez
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) mesterséges intelligencia használatával és a Doupla Reklámügynökség közreműködésével elkészítette a reklámetikai kódex audio narrációját.
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) mesterséges intelligencia használatával és a Doupla Reklámügynökség közreműködésével elkészítette a reklámetikai kódex audio narrációját.
A fogyasztóvédelmi és a reklámtörvény módosítását kezdeményezte a Párbeszéd. Az apropót az egyik húsipari cég, a Master Good cég nagy felháborodást kiváltó reklámplakátjai adják.
Az Elon Musk-féle X (Twitter) beperelte néhány egykori hirdetőjét, illetve egy reklámipari világszervezetet, mert bojkottálják a felületet. A cégek ugyanis nem hajlandók a milliárdos közösségi oldalán hirdetni, amiért a felületen a márkájukkal ellentétes (például neonáci) tartalmak jelentek meg.
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) kodifikációs bizottsága az elmúlt két évben széleskörű szakmai egyeztetés keretében, mintegy 24 szervezet javaslatainak összehangolásával több mint 30 ülés alkalmával aktualizálta a Magyar Reklámetikai Kódexet – írja a szervezet a Media1-hez eljuttatott közleményében.
A Magyarországi Étrend-kiegészítő Gyártók és Forgalmazók Egyesületével kötött megállapodás legfontosabb elemeként a saját etikai kódexszel rendelkező szakmai szervezet a jövőben az étrend-kiegészítő reklámok tartalmával kapcsolatos etikai eljárásokat az ÖRT-re bízza.
Hat év után kerül sor a frissítésre.